Avansert søk


Rena BK ble årets klubb i kretsen!

Rena BK fikk velfortjent applaus og utmerkelse for godt arbeid med rekruttering i året som har godt, og ble kåret til årets klubb i kretsen. Våre bridgekjendiser på Rena sitt stunt i barneskola har skapt oppmerksomhet og inspirerer i klubber i hele kretsen.

Jeg ønsker spesielt at det gis ekstra honnør til Svein Meldieseth, noe kretsstyret kanskje glemte under årets kretsting? Han har vært pådriveren og igangsetter av satsinga i Rena BK, og jeg skal innrømme at jeg tenkte lista var lagt høyt da han i fjor høst tok kontakt for å utveksle idéer.

Men Svein viser at alt går an bare man tør!

Under har vi bilde av Svein, Eivind, Geir og Arild; sistnevnte med blomsteren som ble tildelt sammen med utmerkelsen.

Resultater uttaksturneringen til NM Klubblag

Resultatene blir lagt inn i et excel-ark underveis, og dermed finnes det ingen live-oppdatering.

 

Resultatene etter dag 1 (25 av 70 spill):

1) Jon Sveindal - Tor Bakke 190,86
2) Christian Bakke - Sven-Olai Høyland 189,55
3) Finn Fyllingslid - Erik Eriksen 184,50
4) Lisbeth Glærum - Øyvind Henden 173,36
5) Bjarte Midttveit - Anders Dale 145,01
6) Liv Bugge - Anne Mørch 132,91
7) Haakon Wahlquist - Kjell Magne Fagerbakke 105,34
8) Agust Olason - Jan Løvfall 78,48

 

 

Turneringen fortsetter i morgen klokken 10.00 på Scandic City hotell

Flere veier til Rom

I spill 2 på tirsdag var det flere veier frem til slemmen. Merkelig nok var kun ett par i lilleslem, mens det kun var Skarven Opp-og-Ned som henta frem storskytset og meldte seg opp i den svært sjanserike storeslemmen:

For de som leste om Splinter, Stenberg og Bergen Raises i påsken kan spillet stå frem som et eksempel på hvordan disse konvensjonene vil hjelpe deg frem til slem. Som et tillegg har jeg fått et veldig interessant innspill på en litt mer utvidet form av Bergen Raises, basert på tapere.

Siste ordinære spillekveld - Ny parkombinasjon vant

Bjørn og Jon var begge uten makkere siste ordinære spillekveld. De satte seg ned sammen og tok likegodt seieren med nesten 60 %. På andreplass kom Kjell Rune og Harald med nesten 59 %, og på tredje kom Dagfinn i Par med Lars Erik Steine med drøyt 56 %. Kvelden ble spilt med 8 bord.

Snarvei til resultatene finner du  HER

 

 

Neste torsdag (28. april) blir det sesongavslutning. Vi starter til vanlig tid kl 18.30, tar en pause etter 2 runder der vi serverer snitter og noe å drikke til, før vi tar fatt på de siste spillene.

 

 

Klubbmesterskap. Kveld 3

 Hei.

Da var årets klubbmesterskap over, og Halldor og Kåre stakk av med seieren. Vi gratulerer  Netse gang blir siste gang før vi begynne med sommerbridgen i soknatun i Soknedal på tirsdager kl 18:30.

javascript:void(0);/*1492876620756*/