Avansert søk


Modalstreffen

Vinnere Modalstreffen

 

2009 Frank Ove Sandvik - Erik Eriksen Resultatliste

2008 Frank Ove Sandvik - Erik Eriksen Resultatliste

2007 Reidar Dale - Bjarte Midttveit

2006 Lisbeth Glærum - Ann Mari Juvik

2005 Bjarne Morken - Sigmund Sæbø

2004 Sigbjørn Vågene - Øystein Meling

2003

2002 Theo Linge - Sigfred Gjerde

2001 Jan Wilhelmsen - Sigfred Gjerde

2000 Olav Ellestad - Frode Fyllingen

Bergen AK`s Storturnering

Mesterpuljen:

2010: Artur Malinowski - Peter Marstrander Resultatliste

2009: Rune B. Anderssen - Peter Marstrander

Se link for gamle resultater

A-puljen:

2010: Arve Henden - Martin Ivar Henden Resultatliste

2009: Audun Gustavsen - Liv Bugge

Se link for gamle resultater

Bergens Mesterskapet - Norges Mesterskapet - Serie Mesterskapet

Tiden er inne for å melde seg på til de 3 nevnte turneringene. Lenger nede vil du få den nødvendige info du trenger for å melde deg på til turneringene.

Vi gjør oppmerksom på at man for NM for klubblag melder seg på via klubbens Epost og ikke direkte i BTS da lagene skal rangeres. Info brev om NM

 
Helge Hantveit spiller på Bergen AK 1 i NM for klubblag 2010. Helge og laget hans er det siste laget som ble Norgesmestere for BAK(2007 i Steinkjer). I fjor var laget med til siste utslagsrunde men tapte mot et velspillende Narvik lag.

Rek/Kurs

Se mer på Bridge.no

Lagspillingen starter i uke 39

Hvis du er interessert i kretslagspilling eller i spilling i Nm for klubber og/eller seriemesterskapet, vil du finne mange svært nyttige opplysninger her.

Trykk på lenken til høyre, så får du vite alt du trenger å vite.

Innbydelser

I menyen til venstre finner du linker til innbydelser fra krets, klubber og andre arrangører.

Seriemesterskapet 2010

Vi minner om påmelding til Seriemesterskapet. 
All påmelding skal gå via kretsene. Ingen innbetaling skal skje direkte fra lag/klubb til NBF.

 

Kretsene skal melde sine lag til NBF innen 1. oktober 2009. Lagene bør der for melde seg på til
kretsene innen 25. september.

NM for klubber 2010

Alle norske klubber inviteres til å være med i NM for klubblag. Påmeldingsfristen for årets kvalifisering til lag-NM 2010 går ut 1. oktober. Påmeldingen gjøres online til BTS.