Avansert søk


Spillekveld 2.februar

Ni og et halv bord i kveld og Anna og Arne gikk seirende ut av det hele tett fulgt av Lise Blågestad/Bjørnar Halderaker og Ida Wennevold/Per H.Wang.

Resultatene

Neste mandag er det klubbkamp mot Kolbotn.  Det blir spilt en lagturnering der vi stiller med de samme lagene som i kretsen, Ski 1,2 og 3. I tillegg blir det en parturnering der det blir premie til de to beste parene fra hver klubb. Vi henstiller til at så mange som mulig stiller til denne kampen!

02.02.09 - 4. kveld i klubbmesterskapet

Kjell Arne og Jan-Erik tok en klar seier denne kvelden og økte ledelsen i klubbmesterskapet.

RESULTATER

09.02.09 - 5. kveld i klubbmesterskapet

Ola og Lars delte seieren med Kjell Arne og Jan-Erik denne kvelden.

RESULTATER

ØSTERDAL 1 VANT 2 DIVISJON I TROMSØ

Lag Skoglund vant med knapest mulig margin i 2 divisjonspulja i Tromsø. De er nå tilbake i 1 divisjon igjen.

Vi GRATULERER.

 

Her finner du resultatene:

http://nbfdata.bridge.no/Turnering/default.asp?Fil=10474

RESULTATER 4 DIVISJON AVD. 28 OG 29

Årets vinnerne i våre  4-divisjonspuljer ble:

BOM 1 v/lagkaptein Tron Westberg, Pål Rønning, Arve Østeraas, Oddgeir Berget og Ivar Dahlen.

http://nbfdata.bridge.no/Turnering/default.asp?Fil=10641

 

Koppang 4 v/lagkaptein Åsmund Jørgensen, Ola Enget, Ingolf Høns og Knut Mygland.

http://nbfdata.bridge.no/turnering/default.asp?Fil=10642

 

Vi GRATULERER begge lagene med opprykk til 3 divisjon.

For et IMP!

Det var dramatikk da Østerdal 1 klarte opprykk til 1.divisjon i Tromsø. Til slutt var det faktisk bare 1 IMP som skilte mellom 1.plass og 2.plass!