02.10.2013 - Skrevet av Knut S. Brinchmann
Buskerud bridgekrets sendte oss i går inn en hyggelig påmelding av ikke mindre enn 20 lag til sesongens 4. divisjon. Dette er en solid økning fra i fjor, da 15 Buskerud-lag deltok. Vi oppfordrer andre kretser til å kontakte sine klubber med sikte på å få enda flere til å melde seg på og representere klubben i våre nasjonale lagturneringer.
Vi minner om at det fortsatt er mulig for å melde seg på både til NM for klubblag (direkte til NBF) og 4. divisjon i seriemesterskapet (til kretsene). Frist for påmelding til NM for klubblag er forlenget til 6.10. Lenke til påmelding