Avansert søk


Høstcupen

 

 

Da var sesongens første klubbturnering over for denne gang. Det ble til slutt en soleklar seier til Lars Kristian. 2 plassen tok Espen og Odd Arild, mens på 3 plass kom Roger og Elisabeth. Den siste kvelden, den som ble spilt i går, måtte gjøres om til IMP Across the Field da det kun var 3 bord. Denne ble vunnet ettertrykkelig av Svein Otto og Per Erik. Bjørn og Terje tok en like klar 2 plass.

Neste torsdag begynner klubbmesterskapet, så da er det bare å frigjøre hver torsdag slik at dette blir en skikkelig turnering, med mange spillere hver eneste kveld. Espen gjør en manns jobb på kjøkkenet og disker opp med kaffe, pølser og rundstykker. Samt at dugnadsånden på spillekveldene har vært god. Spesielt når det kommer til å rydde inn etter kveldens spilling. Morsomt å se at vi tenker på de samme tingene.

Vi i Jessheim BK har nå blitt en av de største klubbene på Romerike, Dvs i antall medlemmer. Antall spillere på kvelden er vi langt fra størst, men det er morsomt å se at det er hele 5 lag i SM som har røtter i Jessheim. Klarer vi 5 lag i KM Lag også? Tenk om vi bare en gang hadde klart å ha tilnærmet alle klubbens medlemmer med på en spillekveld, det hadde vært stor stas!!

 

 

Ny nyhetsartikkel

Turneringen Løvfall ble avsluttet sist torsdag med " stusslige " 6 1/2 bord . Flere par har vært ustabile den første spillemåneden i sesongen og også denne gang var mange som vi betrakter som faste par fraværende.

Turneringen ga en overlegen sammenlagtseier til Kjell Rune og Harald og med Britt og Arvid på en like klar andreplass. Siste pallplassen gikk til Arild og John Roar. Fullstendige sammenlagtresultater blir lagt ut som egen nyhetssak i løpet av fredag kveld.

Kveldsspillingen ga også seier til Kjell Rune og Harald også nå foran Britt og Arvid med Marcus og reserve fader Peder på tredjeplass.Resultater for kveldsspillingen ligger over under link Resultater.

Knut Erik hadde tatt en friuke denne gang så hjemmebaksten fra han manglet denne gang men Arne stilte i stedet opp med gode wienwerbrød.

Neste torsdag er det løskveld dvs enkveldsturnering ( høstferieuke ).

 

 

 

Rune og Helge vann og 4.kveld av Haustturneringa 08.10.13!

Bendik og Lars Magne scora og godt og vart nr 2!

Ny nyhetsartikkel

Resultater fra torsdag 26.09.13  se resultater.

Torsdag 03.10.13 blir det ingen spilling på grunn av høstferien.

 

ha en fortreffelig helg og høst ferie.

 

Tom

Storturnering Grand BK 25-27 /10-2013

BK Grand sin storturnering arrangeres i 2013 for tredje gang. Allerede det første året var det svært god deltakelse fra hele landet, og profilen vår med å skape en eliteturnering for par over to dager med full serie falt i smak, noe vi fikk bekreftelse på i 2012 når vi arrangerte for andre gang med enda flere par. I år har vi flyttet til nytt spillerhotel og vi håper at vi i år skal klare å skape ett enda bedre tilbud for deg med Scandic Hotel som en flott ramme rundt et arrangement gjennomført av en svært rutinert stab, som i tillegg til denne turneringen har avholdt to lagfinaler siden 2010. Premiepotten skal det heller ikke være grunn til å klage på. Hele 80% av brutto startkontingent går til premiering. 

Vi ønsker deg velkommen til Nord-Vestlandets hovedstad, og håper på at du melder deg på årets turnering.     

 

STRAUMKONGEN 2013 ER AVLYST.

Bare 7 par påmeldt.

Dessverre ble det avlysning

resultatliste Fritz og Arnvids minneturnering

Vinnerne av årets turnering var MIX med følgende spillere på laget: Einar Størkersen, Jan H Olsen, Skjalg Solum, Svein- Erik Kalliainen. Nr. 2 ble Wirkola med  Peter Marstrander, Rune B Anderssen, Trond Hegrand og Bjørn Rognsaa. Nr 3 ble Viktory med Arne Klausen, Bård Risnes, Willy Roger Ottemo og Viktor Pettersen.

KM lag iår i to puljer

Nå er det klart for KM lag og vi spiller i to puljer. Pulje nord starter mandag 14 oktober og består av Nøtterøy, Tønsberg , Holmestrand og Horten og spilles i Horten. For påmelding se påmeldings modulen. Pulje sør starter mandag 7 oktober og består av Lågen bliBestbridge og Sandefjord BK, og spiller i Larvik sine lokaler, se påmeldings modulen. . Påmeldingsfristen er ut neste uke.!

Høstturnering - 5. kveld

Ungdommen til topps i kveld! Mao; Olav og Bjørn vant, med Trond og Arild like bak. Resultater.