Avansert søk


Bjørn Magne Andersen vant og fikk sine første klubbpoeng

Bjørn Andersen ble registrert som medlem av bridgeforbundet under Svolværmesterskapet for vel en uke siden. 24 september vant han og Arne klubbkvelden i Kabelvåg.

Vi følger hans vei mot kløvernålen!

Det var 3 bord, 30 spill.

Seriemesterskapet og NM for klubblag 2013/14

Seriemesterskapet og NM for klubblag nærmer seg. Se mer info på "les mer".

Trivselsbridge 23. november

Vi drar i gang en ny trivselsbridge lørdag 23. november. For mer info, gå til "les mer".

Golia BK innviterer nye spillere.

Golia BK vil gjerne innvitere nye spillere til klubben. De spiller hver tirsdag klokka 18 i Golia Velhus, Damfaret 25, nærmeste nabo til Golia T-Banestasjon.
De kan kontaktes her.

Har du glemt å melde på lag?

Har du glemt å melde på lag?

Høstens to store bridgebegivenheter, NM for klubblag og Seriemesterskapet, nærmer seg med stormskritt. Påmeldingsfrist til NM for klubblag er 1. oktober 2013. Påmelding (følg lenken). Husk du må være innlogget for å melde på lag til NM klubblag!
Det er samme frist for kretsene for påmelding av sine lag til Seriemesterskapet. Dersom det er ledig plass, vil det også være mulig å melde på lag etter det.

Pettersen og Nilsen vant 2. spillekveld i høstturneringa.

Vinnere av spillekvelden ble Asbjørn Pettersen (bildet)-Arne Nilsen foran Fritz Johnsen-Kjell Bråthen. Sammenlagt etter 2 spillekvelder leder Fritz Johnsen-Kjell Bråthen foran Hassan Karlsen-Johnny Holen.

Torsdag 26.09.13

Da er kretsmesterskapet i gang og Torsnes har for første gang på mange år et lag i C pulja. Vi gratulerer lag Svendsen med seier i første kamp.

For resultater. Gå inn på Øsfold Bridgekrets sin hjemmeside og trykk på KM lag A, B eller C pulja 2014