Avansert søk


Parkturneringen i full gang - Men for 2013 er den historie!

 

Da er Parkturneringen oppe og går, med for 2013 er den historie!

Se resultater her  og videre flott oppsummering av Snorre på Snorre's/Kristiansand BK sine hjemmesider (se link nedenfor)

Se også vår Facebook side for endel spill m.m.

Det er iallefall helt klart allerede for neste år at dersom vi skal ha den på samme plass blir det større lokaler og mer folk - i år fikk vi noe kort beskjed om en bra stor ekstra betaling (som ville krevd 3-4 lag mer å betale for)

I tillegg satser vi nok på en side-pulje for de som ønsker et rimeligere alternativ med andre premier, i tillegg til å "slippe" å møte de beste! De kan jo en jo møte på Banketten senere på kvelden....

Banketten var også hyggelig med 24 deltagere på plass. Det var videre gøy å høre Roar B. Sletner oppsummere hvalfanger turneringen som var ett alternativ til poker på 50-tallet! Videre snakket Roar om oppstarten av Parkturneringen i 1962, som hans far Alf Bredo Sletner startet opp på nye Park hotell - Roar hjalp selv til med å legge kortene.

Totalt 102 spill til 52 par - morro at kortlegging har vært starten på mange brigespillere. Og vi som trodde vi ikke klarte oss uten PC. 

 

 

 

Parkturneringen 2013

Da er Parkturneringen i full gang! Se Sandefjord BK sine hjemmesider for resultater og BBO overføring

Kveld 2 i Høstturneringen

Gratuerer ti Erik og Stig og lykke til i landsfinalen

Nesmesterskapet 2013

Nesmesterskapet 2013 ble spilt på Haga Samfundshus lørdag 21. september.

Peder og Marcus Scheie fra BK Norrøna gikk av med seieren, foran Kurt Strand - Martin Rian, Jessheim BK. Thor Alm-Hansen - Knut Baadshaug, Hurdal BK ble nr. 3.

Fullstendig resultatliste under "resultater" i toppmenyen, elle trykk HER.

 

Mandag 23.09.13

 I kveld var det Flemming Johnsen og Svein Åstrøm som vant. Vi gratulerer

NY OPPMØTETID I HAUST.

 

For spelekveldane i haust vil me ha ny oppmøtetid.

Alle møter i god tid før kl. 18.30, slik at me kjem i gang med spelinga til kl.18.30.

 

 

 

Gann Open

Torleif og Jan Erik suverene i kveld!

Nummer 2 ble Lars og Kjell,

og på tredje Geir og Eli.

Heldiggriser som fikk vin med hjem: Jan og Jan 

Klubbkveld 17. september

 Det var 28 par som stilte opp denne tirsdagen. Før siste runde kunne 3 par vinne. Bjarne og Jan S møtte Kolbjørn og Niels Christian innbyrdes i siste runde, samt Odd Arne og Arild, med en sterk sisterunde kunne avansere til topp. Odd Arne og Arild klarte en stor seier, men i og med Bjarne og Jan S. knuste Niels Christian  og Kolbjørn, tok de seieren foran Odd Arne og Arild.  Johnny og Lars Erik klatret jevnt og trutt de siste rundene, og klarte 3 plassen.

Årets største klubbturnering er i gang !

Bjørn Schau rakk akkurat hjem til første kvelden av Klubbmesterskapet. Og etter en lang treningsøkt i utlandet kom han og Per Johan rett på en 2. plassen. Kai og Olav vant nok engang, men nå kun med 1 poeng ! På 3 plassen kom Erik og Gunnar. Gratulerer til alle !

 

Det er innspurten til lagpåmeldinger. Både seriemesterskapet og KM-lag. Dette er for alle nivåer, så her er det bare å alliere seg med 3 andre spillere å kontakte meg så skal vi fikse påmeldingen. Hvis dere lurer på noe så ta kontakt kjapt.


Det er også en lagturnering på Kongsberg den 20 Oktober. Der kan man trene litt på lagspilling. 
Ellers minner vi om Kragerømix som er nå førstkomne lørdag 28. Meld dere på !


Som dere skjønner er det mye bridgeaktivitet fremover, så stikk innom terminlisten en gang imellom for å holde dere oppdatert 

Det er 5 kvelder igjen av Klubbmesterskapet. Vi ses 

 

Sømna Cup 2013

Lørdag 21. september ble Sømna Cup 2013 arrangert, og vinnere ble Louis Øvereng - Oddvar Ramfjord fra Nærøysund. Komplett resultatliste finner du her.