Avansert søk


Sommerbridge 2013

elde.jpg21 par deltok 14. spillekveld av Sommerbridgen 2013. Vant gjorde Tommy Elde(bildet) - Rolf Jostein Lehn foran Johnny Åsen - Johannes Pedersen på andre og Kristian Barstad Ellingsen - Stig Arne Iversen på tredjeplass.

Sommerbridge 8

Nå har det vært 50 forskjellige spillere innom i sommer, noe vi må si er meget bra. Gunnar og Egil vant kveldens spilling.

Sesongstart og Parkturneringen 2013

Da nærmer neste sesong seg meg stormskritt! Siste sommerkveld ble arrangert i går, hvor de trofaste måtte reise (2 bord) til Larvik for å møte konkuranse. Dette blir en siste tellende kveld i sammendraget for sommerbridgemester. For resultater se her.

Sommerbridgemesteren vil bli annonsert neste tirsdag, og da starter vi opp årets sesong med SINGELTURNERING. Vel møtt!

Det blir også servert kake, så da stiller vel alle!!

Videre ønsker vi enda mer påmelding til Parkturneringen fra egne medlemmer - sett gjerne sammen lag med andre enn klubbens medlemmer!

Det ligger også nå ute på svensk bridge sine "utenlandske tävling sidor"

Tidenes yngste vinner av en klubbkveld ?

 

 

 

 

 

 

 

Ti år gamle Marius Dalemark Austad gikk sammen med en stolt pappa helt til topps på siste klubbkveld .De klokket inn repektable 62,9 % og tok en klar seier.
Uten å sitte med alle fakta, tviler vi på at det har vært noen yngre vinner av en klubbkveld i Flekkefjord.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sommerbridge 10

11 par dukket opp og Dag og Nils-Otto vant foran Marit og Thomas. Sommerbridgen vil fortsette til 17. september med en etterfølgende sommerbridgefinale (dato kommer senere).

Liv Pedersen kom med et utsagn som burde bli en klassiker...

"Åååhh, Nils-Otto - du er såååå heldig - det sitter alltid så fint når du spiller!''

Ny nyhetsartikkel

Resultater for runde 6 og 7 i sommerbridgen er nå registrert se resultater.

 

Sammenlagt kommer i løpet av uken.

 

Tom

Medaljedryss til NBF Oslo

NBF Oslo hentet mange medaljer under årets bridgefestival.

Sommerbridge 2013

 

IMG_7216.jpg16 par deltok 11. spillekveld av Sommerbridgen 2013. Vant gjorde Gunnar Harr (bildet) - Stig Arne Iversen foran Silje Rasmussen - Inger Lise Arntsen og Per Idar Hoel - Rolf Jostein Lehn på delt andreplass.

 

Sommerbridge nr 8 ble vunnet av Bjarne og Øivind Ove

23. juli var det 3 bord.

Det var deltakere fra Harstad, Tromsø og Vestvågøy som tilsammen utgjorde 1 bord.

Bjarne og Øivind Ove vant. På delt 2. plass kom Jørn Stian og Eivind sammen med Ove og Hans.

 

 

 

 Godværet har kommet, oppslutningen er dårlig, og Arne får sine barnebarn på besøk.

Bridgefestivalen starter i begynnelsen av august, minst 4 av de som spilte i dag skal dit.

Sommerbridgen tar derfor 3 ukers pause.

Neste spillekveld blir tirsdag 19. august.

Det spilles på Leknes hver mandag og på Mølnarodden hver torsdag, vil du spille tirsdag er det mange bord på Sortland.

 

God sommerferie til alle.