Avansert søk


Sesongavslutning 2012/2013 / Generalforsamling

Førstkommende torsdag - 30. mai møtes vi til siste spillekveld i sesongen.

Ta med godt humør og møt PRESIS kl 18:00

 

Våravslutning

Våravslutning i Dal Mix markerte slutt på vintersesongen. Nå er det sommer og vi begynner igjen til høsten.

Siste kvelden var det fem bord og med deilige snitter fra Leto-hallen, ble det en hyggwlig avslutning. Blomster til de beste i singelkonkurransen.

 

God sommer til alle våre spillere

 

Bjørg og Ottar

Gambling 3NT

Dette spillet er fra sist tirsdag, og inneholder flere interessante poenger i både spill og meldinger. Given var som under, med et forslag til meldingsforløp:

 

Linker

Her vil det legges ut diverse bridgerelaterte linker. 

bridgere.no

bridgere.no

Kurt-Ove Thomassen blogger på bridgere.no - i disse dager om Nordisk Mesterskap i Reykjavik.

Han blogger ellers om aktuelle turneringer med mer.

Ny nyhetsartikkel

Resultater Mai

Mer gambling

 

De ivrigste av oss (som undetegnede) bruker et kvarter eller to med bridge på internett i uka. Der dukket følgende spill opp en kveld, og øst tok like gjerne meldebunken i egen hånd, og plasserte 3NT i bordet:

 

 

Re: Ruter og Windows 8?

Svar til: Ruter og Windows 8?

Ny nyhetsartikkel

 

Det blir sommerbridge på Kongsvinger igjen... oppstartsdato er

tirsdag 4.juni kl. 18.30


Spillestedet blir i kafeen i den nye bowlinghallen på Rasta.

INNBYDELSE

 

4. Plass i nm for klubber

Gratulerer til Siv, Jo-Arne, Bjørnar og Olav med en fin 4. plass i NM for klubblag. Laget var med å kjemper om seieren hele tiden og marginene opp til en plass på pallen og også seier var liten.

Sommerbridgen går sin gang. God oppslutning denne gang med 8 1/2 bord. Hyggelig at så mange utenom klubben deltar. Herman ser ut til ha siktet inn på å bli sommermester også i år. Mandag vant han sammen med Jens Gundersen på hele 62,2 %.PÅ 2. plass kom Harald og Yngvar fra Nesodden mens Marianne og Thor Simonsen la beslag på 3. plassen. 2. pinsedag er det ikke sommerbridge men vel møtt igjen mandag 27.