Avansert søk


Thea og Bjørn med god margin

 

For n-te gong denne sesongen gjekk Thea og Bjørn Hauge til topps. Måndag 6. mai stoppa dei på + 21, medan Laila Årland og Leif Juvik på andreplass stoppa på +9. Tredjeplassen blei delt mellom Frode Dyrstad - Dag Christensen og Anne Merete Heggland - Olav Monstad, begge med + 5.

Resultat måndag 6. mai her

Neste måndag; 13. mai er det speling som vanleg. Måndagen deretter; 20. mai er 2. pinsedag og ingen speling. Siste spelekveld denne sesongen blir måndag 27. mai. Då blir det og årsmøte i forkant av spelinga. Saker til årsmøtet må vera styret i hende seinast måndag 13. mai.

 

Marius kretsmeister singel!!

Sogndal tok heim ny kretsmeistertittel då Marius drog heim ein overlegen siger under KM singel som vart spelt på Campus. Forhåndsfavoritten Sjur hadde ikkje heilt dagen,men då er det godt å ha andre so tok ansvar. Gullstein vart nest beste frå Sogndal BK med 7 plass. Torbjørn vart nr 12.Resultat finn du på les meir

Mandag 06.05.13

 I kveld gikk seieren til Inger Opsund og Thor Kjennbakken. Vi gratulerer.

KM Singel 2013

 

 

Lustringane dominerte KM-singel

Mariusz  Amerek vann KM-singel suverent, men lustringane dominerte premielista med tre blant dei fire  beste. Arve Bjørn tok sølv poenget føre Ketil som igjen var fattige to poeng føre John Inge.

Irriterande seier John Inge og siktar til sisterunden med minus 17, som resulterte i at  sølvplassen rauk. Sjølv har han følgjande forklaring på kollapsen: - Eg var blindemann på alle tre spela!

Sluttspurten kan derimot ikkje Ketil klage på. Med 51 pluss på dei 5 siste rundane gjekk han frå middelhavsfarar til bronseplass.

Gratulera til alle!

 

http://bridge-sfj.org/resultat2013/2013-04-28.htm

 

 

Steinar var på besøk på gamle trakter

 

og Steinar var ikke mere beskjeden enn at han dro til med seier sammen med PJ. Grattis ! På andre plass havnet Kai og Ove.


Ellers er Årsbarometeret oppdatert med Påsketurneringen, og det har jevnet seg ganske bra ut. Her kan du se selv.


Rekruteringsbridgen bortfaller til torsdag, men du kan gjerne spille Kongsbergmesterskapet. Det er påmeldt folk fra Notodden, så dere kan ta kontakt så kan dere kjøre sammen. Her er påmelding/info:  Ellers leser jeg at de som kun vil bruke himmelsprettkvelden på bridge, så spiller Seljord fra kl 18.00.


Vi minner også om Pinsecup'n vår som er 2 Pinsedag (20 mai) kl 16.00    - velkommen -  men du kan varme opp førstkomne mandag  

God slem på BBO

Fra en treningskveld på BBO søndag 28. april, finner vi dette gode meldingsforløpet til en fin og spillbar slem.  Knut og Per viser hvordanher

Årsmøte

Førstkomande tysdag er det sesongavslutning med årsmøte og vanleg parturnering.

Hurtigruteturen 2013

Da har vi gjennomført en fantastisk tur med hurtigruten, og vi spilte 2 turneringer. Det vil til nest år bli gjennomført samme type tur, da alle var eing om at dette var verdt en gjenntagelse. Det er bare å begynne å glede  seg.

Resultatene finner du her. Jens G. Jenssens Minneturnering og Hurtigruten 2

KM lag og KM par

 

Her kommer en forsinket oppsummering av årets KM lag og Par. Klikk "les mer" ned til høyre for hele artikkelen med bl.a bilder og resultater