Avansert søk


Invitasjon klubbmesterskap mandag 6. og 13. mai

Det inviteres herved til klubbmesterskap mandag 6. og 13. mai på studentsenteret. Påmelding ved oppmøte.

Vi oppfordrer alle til å møte kl 18:00, slik at registrering er klart til 18:15. Det er mulig å spille bare en av dagene. Dette vil da telle som en vanlig klubbkveld. Man må spille begge datoer med samme makker for å telle sammenlagt.

Vel møtt!

 

Sommerbridge på Tune

 

 

7. mai er første kvelden i årets sommerbridge i Engerdal. Vi starter klokka 1830 og holder det gående i kjent stil hver tirsdag utover. Det er enkel bevertning og salg av kaffe og brus. Spillekontigent pr. kveld er 50,-. Spillested er Tune samfunnshus i Sundet.

Vinnerne av kveldsturneringa får Flax-lodd. Med dobbel flaks kan man altså bli skikkelig rik av å delta. I tillegg vil vi, i år som i fjor, premiere beste spiller(e) for sommerbridge-sesongen i Engerdal. Den spilleren med best resultater av 10 kvelder vil vinne den nette sum av 1000,-. De 10 beste kveldene vil telle i denne utregninga. Som ikke det er nok: De beste spillerne i sommerbridgen i hele Østerdalen vil vinne en deltagelse i sommerbridgefinalen. Denne spilles som singelturnering, og vinneren kan smykke seg med tittelen: Østerdalens O Store Sommerbridger!

Vi minner om at det fra Tolga til Engerdal tar en drøy time med bil, ikke så mye en fin sommerkveld......

Vi ønsker deg hjertelig velkommen til Engerdal og sommerbridge!

 

 

 

 

Klar seier til Bogen - Bogen

Frank og Anne Irene Bogen vant turneringen Mot Vår 2 etter fire kvelder med 223 poeng. Roger Fagerdal og Leif Riksvold sikret andreplassen med 204,9 poeng etter en sterk spurt.

 

Se alle resultatene her:

Årsmøte

Årsmøtet ble avholdt i kveld. Styret stort sett uendret, men Kjell Endresen overtar etter Jan Muri som leder. Turneringen i etterkant ble vunnet av Kjell R og Bjørn. Resultater.

Neste torsdag begynner sommerbridgen - det kommer mer info ila de nærmeste dagene. Alle er velkomne!

Sommerbridgen starter opp 7.mai

Årets sommerbridge i Mo starter opp 7.mai og går over 16 kvelder fram til og med 27.august.

På grunn av Bridgefestivalen arrangeres ikke sommerbridge 6.august.

De fem beste kveldene med forskjellige makkere teller i sammendraget.

Vi ønsker alle velkommen til Sommerbridgen 2013 på Mo, tirsdager kl 1815 i Samfunnshuset.

Sesongavslutninga.

Sesongavslutninga vart vunne av Hans og Ketil med Svein og Olav på andre.

Torsdag 2.mai startar me opp med sommarbridge. Her trekker me makker som før om åra. Er det nokon som ynskjer å spela i lag får dei sjølsagt det.

 

2013

 

Sesongen 2012/13 er over og vi har kåret en singelmester

Her er link til siste kveld av singelen. Vi gratulerer Bjørn Aa som årets singelmester.

God sommer, og vi sees igjen første torsdagen i september!

2011