Avansert søk


Frank og André ett steg nærmere klubbmestertittelen

Vidar Sund – Øystein Hanevik vant omgang 4 og ble samtidig det 4. paret av 4 mulige med omgangsseier i årets klubbmesterskap. Nærmest havnet Lars Håvard og Ole Gran mens Frank Indlagen - André Hansen ble nummer 3.

 

I sammendraget er det uendret blant topp 5 og mye tyder på at Frank Indlagen – André Hansen blir årets klubbmestere. De økte nemlig ledelsen med ytterligere 3 prosentpoeng og forspranget til de nærmeste utfordrerne er henholdsvis 26 og 28 prosentpoeng 2 omganger før slutt. Einar Lærum - Roar Halvorsen har grepet om den siste premieplassen. Nærmest ligger Anne Foon - Vibeke Hellner og ytterligere 4 par som er mellom 11 og 16 %-poeng bak premie.

 

Trykk ----->>> her<<<----- for å komme til omgang 4.

Terje H-Olav D

 toppet ikveld foran Øystein R- Ingebjørg S, sist på "pallen kom Gaz og ego.

Res ligger her.

VINTERTURNERING 1/13

Vinterturnering 1/13 startet opp tirsdag 02.04.13.

Resultater 9. april

Klar seier til Per Arild og Rolf.  De fikk hele 66,4%. Niels Christian og Kolbjørn klarte også å passere 60% score. Jon Inge og Frode B. Solberg fikk 3 plassen. Et par som kommer lenger ned på resultatlisten imponerte virkelig i starten. Laila og Wenche var frekke nok til å ta ledelsen, og de holdt tetposisjoner helt til runde 5. Ble litt tøffere på slutten, men en utmerket innsats. Det var 14,5 bord

Forbunspoeng i endags serieturneringer.

Resultater 2. april

Hele 14 bord. Rolf og Per Arild ledet før siste runde, men Torill og Olav ville det annerledes, og etter en håpløs 6 melding med 2 Ess ute, byttet de plass. Dag Amund og lars erik hadde muligheten til å gå forbi, men de meldte den samme håpløse 6er meldingen, og måtte ta til takke med 3 plassen. Eva og Per fikk 4 og siste premieplass.

Ny nyhetsartikkel

Som vi tidligere har lagt ut ved en kort notis fikk vi i påsken den svært triste beskjed  om at  Ole Magne Sundeng døde brått og uventet torsdag 28 mars ( skjærtorsdag). Ole Magne - heretter bare omtalt som Magne - var på påskeferie sammen med familien bl a Bjørn og Cato  i familiens hytte i Begnadalen da han plutselig og uten spesielt forvarsel døde. Magne ble 79 år. Selv om Magne har vært noe helsemessig redusert  de siste årene kom dødsfallet absolutt helt uventet.På grunn av helsemesige problemer har Magne spilt svært lite i klubben i det siste året.

Med Magne er av de absolutte veteraner i Rælingen bridgeklubb  gått bort.Uten at vi har nøyaktig dokumentasjon mener vi at Magne stort sett har spilt i bridgeklubben siden slutten av 60 årene. Fra 1974 finner vi navnet til Magne  som komittemedlem i i av klubbens komiteeer ( festkomiteeen  ? )  og siden har han bl a  i en årrekke vært en av klubbens materialforvaltere helt frem til til for et par år siden. 

Magne oppnådde en rekke gode prestasjoner ved bridgebordet . Her skal  bare nevnes at han så tidlig som i 1979 var vinner av klubbens vårturnering ,han representerte klubben i mesterklasen i KM lag i 80 /81 , deltok på klubbens lag som kom til 4 .runde i NM lag i 1980 og ble klubbmester i 1981. Alle de siste resultatene kom i par med R. Olsen. I 1996 vant han klubbens lørdagsturnering ( forløper for Rælingsmesteren ) i par med Johnny Nyborg.

Med Magne er nok en svært trivelig og god bridgekollega og god  bridgekamerat  blitt borte. Magne var en hyggelig og humørfyllt kollega somr regel  med en god replikk el på lager både ved og utenfor bridgebordet. Magne vil bli sterkt savnet  av  venner i Rælingen BKs bridgemiljø.

Vi takker Magne for innsatsen han har lagt ned for klubben  og  for godt bridgekameratskap . Vi lyser fred over Magnes minnne.

 

 

Påsketurneringen 2013

Gratulerer Bård og Rune som vinnere av Påske turneringen. De tre øverste vil bli premiert.

Bård Grønbeck - Rune Ekrem

223,90

Jens Norum - Bjarne Nikolaisen

223,10

Tor-Ragnar Mikalsen - Hogne Skoglund

217,30

Arnfinn Tuven - Atle Nilsen

216,20

Helge Johansen - Inge Neergaard

205,80

Anne-Marie Pettersen - Knut Pettersen

205,20

 Vårturnering starter torsdag 18/4/13, og den vil gå over 4 kvelder

KM lag 2013

 

I helga 6 - 7. april arrangeres KM lag på Steinkjer Ungdomskole, samme spillested som under seriemesterskapet. Nedefor er link til tidsskjema og hvilke lag som er påmeldt. Ønsker alle velkommen til KM lag, møt opp og ta med godt humør!! 

 

Lag og tidsskjema.

 

Våren 2013

Siste kveld i turneringen Mot vår ble vunnet av Ann Karin og Olav, med Brynjar og Egil på andre plass.

Sammelagt vant  Ann Karin og Olav , med Leif og Bjørn Erik på andre plass. Nummer tre ble Egil og Brynjar.