Avansert søk


Uttak av landslag i åpen klasse

Uttak av landslag i åpen klasse

Norsk Bridgeforbund har tatt ut landslagstropp i åpen klasse for 2013 og landslag til Nordisk mesterskap på Island og Tallinn Bridge Festival, som begge arrangeres siste helg i mai. Nordisk mesterskap er eneste offisielle mesterskap for nasjonslag i år. Vi gratulerer med uttaket, og ønsker lykke til med viktige representasjonsoppgaver!

På nytt en trivelig kveld.

Monica og Bjørnar nr 1     Oli Anne og Odd Henning nr 2 ,Kirsten og Ottar Frode nr 3  

Full kontroll med melding og spill

Olav har referert et spill fra tredje kveld i klubbmesterskapet hvor Elias melder og spiller godt. Resultatet ble en topp. Se her>>>>

Mandag 18.03.13.

 Også i kveld var det Ragnar Helgesen og Gunnar Saxegaard som gikk av med seieren.

Uttak av landslag i dameklassen

Uttak av landslag i dameklassen

Norsk Bridgeforbund har tatt ut landslagstropp i dameklassen for 2013 og landslag til Nordisk mesterskap på Island. Vi gratulerer med uttaket, og ønsker lykke til med viktige representasjonsoppgaver!

Tor Anders og Dag best

 

Det var spel mot eit mål måndag 18. mars. Tor Anders Hauge og Dag Christensen vann med "eit hav" til Jørn Rekkum og Joleiv Midttveit på andreplass. Tredje gjekk til Linda Rasmussen og Leif Juvik.

Resultatliste her

Vi speler som vanleg neste måndag, men ingen speling 2. påskedag. Sjå sak under for speling framover.

Vel møtt!

 

Påskecup i Notodden - Mestergull i Bø

Påsken er svært nær og det betyr bridge 


Vi arrangerer Påskecup 2 Påskedag som i år faller på 1. April. Det koster 100,- pr spiller og påmelding ved fremøte kl 15.45.


Ellers er det Mestergullcup i Bø søndag 7 april. Mere info her eller ta kontakt med Heidi fra Midt-Telemark Bk

 

10. kveld klubbmesterskapet

I kveld var Odd Ingeve og Karl Johan suverene med over 69 %

Lars David og Per var ikke borte de heller.

På tredjeplass Torild og Torleif.

Heldiggriser ble Roald og Egil!

Mange gikk hjem med fine påskespurtpremier 

Sammenlagt i klubbmesterskapet vant Torild og Torleif, Odd Ingve og Karl Johan på andre og Harald og Nils på tredje.

Hele sluttresultatet kommer her

 

Kretsting 2013

 

 

 

Kretstinget 2013 ble avholdt på Høyskolen i Bergen, torsdag 25. april.

 

 Regnskap 2012 Årsberetning 2012  Styrets budsjettforslag  

Protokoll signert    

 

 For styret

Jon Steinar Dale

-kretsleder-

 

 

 

 

Påsketurnering

Vi begynte idag en Påsketurnering på 4 kvelder der 3 er tellende. Det er ingen tvil om hvilken kveld jeg og makker har planer om å stryke....

Men i kveld var Ivar tilbake og sammen med Eivind vant de veldig klart foran Tom og Morten. Det ble delt 3 plass mellom formsterke Kari og Halvor sammen med PJ og Tobben.


Jeg vil bemerke at terminlisten er nå lagt ut her. Som dere ser er det lagt opp til en Handicapturnering 22 April. Dette forutsetter at Forbundet får dette inn i datasystemer slik det er lovet den 21 April. Blir turneringen vellykket vil vi fortsette med den de påfølgende kveldene. 


Ellers ber vi inn til Påskecup 2 Påskedag som idag faller på 1. April. Spre det glade budskap 

Men nå tilbake til i kveld;