Avansert søk


Roar Voll og Asbjørn Kindsbekken kretsmestere for par

Det var aldri tvil om hvem som skulle bli kretsmestere. Roar og Asbjørn ledet stort sett fra start til mål. På de neste plassene ble det imidlertid et bikkjeslagsmål. Kun få poeng skilte nummer 2, 3 og 4. Ottar Frode Austnes og Ola P Longva tok sølvet et par poeng foran treerne Torstein Hesseberg og Petter Haram som tok bronse. Rett bak kom Jon Terje Storsten og Svein Jarle Bjerkevoll

De tre første parene er dermed kvalifisert til å representere kretsen i parfinalen som går i august i tilegg til Terje Lie og Nils Kåre Kvangraven som er regjerende mestere.

På bildet mangler Asbjørn Kindsbekken, som måtte rekke en ferge.

Resutlatliste

Klubbmesterskapet 2013

 

 Det ble en tett kamp om mesterskapet. Geir og Olav vant med 1 poeng foran Jansens (Rolf spilte siste kvelden). Det ble delt 3 plass, men Truls og Tom gikk forbi på innbyrdes oppgjør. Jan og Unni Mikkelsen fikk siste premieplass. Siste kvelden ble vunnet av Torill og Hilde, som rykket opp til 5 plass.

I sidepuljen vant Stig Arne og Egil helt suverent. 2 plassen til Niels Christian og Kolbjørn. Delt 3 plass på Knut og Bjørn, samt Simon og Elisabeth.

 

 

 

 

 

Arne og Reidun vant 18. mars

På andreplass kom Harald og Arnfinn foran Oscar Dag og Kjell på tredjeplass.

Resultatliste

Schau/Schau best fra byen

 

 

Kretsmesterskapet og NM semifinale gikk av stabelen i helgen. 2 par reiste fra Notodden. Bjørn og Per Johan kom rett foran Morten og Arild. Men alle 4 er nok skuffet over å komme et stykke ned på listen. Ryktene tilsier at Arild og Mortens spill ble preget av mye feil og tabber....eller dårlig bridge som det heter. Men til gjengjeld fikk alle feiret Bjørn's 40 års dag om lørdagen. ! Hipp Hipp Hurra !

 

Andre Øberg og Sondre Hogstad ble KM mester foran Far & sønn Jørstad. Her er hele lista.

 Vi tar også med at Lag Steinmoen spilte siste runde av KM-Lag denne uken. De vant begge omganger og er dermed klare for finalen som blir spilt i April. Steinmoen, Karlberg, Thunberg, Steinmoen reiser nedover for å kjempe om tittelen.

 

 

Klubbmesterskapet 2013

Sverre og Svein viste styrke og vant årets klubbmesterskap.

Stig og Henrik ble nr 2 og Jette og johs ble nr 3

 

Terje og Hans vant siste kvelden, foran De som kom på pallen sammenlagt

 

Resultater her   Siste sessjon står til høyre.

 

DET ER IKKE SPILLING I PÅSKAEN 26. MARS, Altså nå til tirsdag, spill på onsdag i Ørje istedenfor. påmelding her

Mot vår kveld 3

Mot vår kveld 3 ble vunnet av Tommy Kristiansen-Anne I Bogen med 63,2% På andre fulgte Leif Riksvold-Roger Fagerdal med 57,6% og tredjeplassen gikk til Håkon Bogen-Jack Holand med 55,6%

Nesheim-Stengrundet, nasjonale størrelser

Det er med glede vi kan opplyse om at et av parene i klubben også scorer høyt på nasjonalt plan. Sist tirsdag spilte vi simultanturnering, noe som innebærer at vi spiller samme kort som flere andre klubber og scores deretter. Vi får da resultatene internt, som settes etter innbyrdes oppgjør, samt resultatene sammenlignet mot mange andre klubber.

Odd Helge og Helge Egil klarte 13. plass av 189 par, min makker og hans makker kom på en 25. plass. Resultatene finner du her.

Delt seier mellom Ove / Bjarne og Kai / Hans Arne i 4. kveld i klubbmesterskapet

 

 

 

 

Det var 7 par, det ble litt spenning da det ikke ble klubbpoeng på kretsmestrene denne gangen,

.

Resultatene er revidert, en eventuell endring i spill nr 5 får ingen innvirkning på rekkefølgen.

 Klubben tar nå påskeferie, neste spillekveld er 2. april.