Avansert søk


Kvalifiserte til å spille uttaksturnering for NM-lag

 Du finner oversikten her. Gydlig periode var peridoden 03.09.12-25.02.13. Det anmodes om at hver enkelt sjekker sin egen beregning. Skulle vi ha gjort noe galt, ber vi om at det gjøres anskrik. I vedlegget er alle som ikke er markert med rød skrift kvalifisert til å delta i uttaksturneringen. 

6.kveld i klubbmeisterskapen

Oddstein og Ivar gjekk til topp på 6. kvelden i klubbmeisterskapen.

Lokale turneringar våren 2013

 

 

Lokale turneringar etter påske:

Laurdag 13/4 Lustrameisterskapen for par i Gaupne

Laurdag 27/4 Lustrameisterskapen for lag på Hafslo

Mai:                Sognefjellmeisterskapen 2013 i Lom

 

 

Klubbmesterskap og Sideturnering

Tre par har fått et lite forsprang. Unii og Jan Mikkelsen har 7 poengs ledelse foran Olav og Geir. Jonny og Lars Erik er 1 poeng bak der igjen. Kanske fint for spenningen at Olav og Geir slo lederparet så klart som med +10 poeng. Far og sønn Jansen henger også med, men litt i ingensmann land. Overaskelsen er vel at det suverene paret i kvalifiseringen har kommet så langt bak som på 9 plass. Jan og Frode, Bjørn B og Ivar samt Truls og Tom har også strø pluss.

I sidepulja ledet Knut og Bjørn Roar ganske klart før siste runde. Raymond og Simon ville det annerledes og spurtet til seier med 1 poengs margin. Rett bak kom Odd Arne og Arild. Fine 11 bord i sidepulja.