Avansert søk


Klubbmesterskapet etter fem kvelder

Kjetil Norderhaug og Sigurd Øvergård leder fortsatt, men Per Østmoe og Svein Andersen haler innpå på andre plass.

KM PAR- SJUR/MARIUS VANN!!

Sogndal stilte kun med eitt par under KM på Skei. Det heldt lenge. Sjur og Marius tok likegodt 1.plassen!! Fullstendig resultatliste finn du under les meir

Slemmer

Tirsdag for noen uker siden hvor vi hadde 7 bord, var det hele 8 slemspill. Dvs hver 4. spill var slem! 
Her er det mange poeng å hente og jeg har latt av praktisk årsaker snudd retningen slik at Vest er åpner. 
Kanskje en ide å diskutere slemmetodene med makker?

Velkommen til KM par/NM semifinale

Turneringen spilles fredag 15. og lørdag 16. mars 2013 på Vågen skule i Ølensvåg.
Spillestart: 15.03 kl. 18.00 (-22.30). 16.03 kl 10-00-16.30. Startkontingent: 350,- per spiller. 
Påmelding til NBFs påmeldingsmodul eller på e-post til Bengt Chr. Sørensen.

OBS! NBF Haugaland har en plass i NM parfinalen. Hvis flere par enn vanlig (de siste årene har det vært med ca. 9 bord), er plass nr. 2 i finalen ikke langt unna!

Torstein-Nils Sverre vann føre 3 sogndalspar

Torstein - Nils Sverre vann samspelskvelden. Likevel bra insats av para våre med 2,3 og 4 plass. Gullstein som her er avbilda delte 2 plassen.Resultata finn du her http://bridge.no/var/ruter/html/1538/2013-02-26.htm