Avansert søk


Klubbmesterskap etter to kvelder

Etter to kvelder leder Sigurd Øvergård og Kjetil Norderhaug foran Per Østmoe og Svein Andersen med Liv Else og Karl Gustav Buflod på tredjeplass

Mot lysere tider kveld 1

Mot lysere tider kveld 1 ble vunnet av Geir H Bonsaksen -Tor A Reppen med 60,7% På andre fulgte Jonny Robertsen-Leif Riksvold med 53,6% og tredjeplassen gikk til Gerd M Harding-Helge Stanghelle og Roger Fagerdal-Tommy Kristiansen med 53,0%

Innbydelse KM Par 2013

 

 Lørdag 16. mars Blir KM par arrangert av Eidskog BK. Spillestedet er Morokulien (på grensen) og vi starter opp kl. 11.30 så kan de som er interessert ta en handletur til Sverige før spillingen. 

INNBYDELSE

PÅMELDING

 

Spillekveld

Tirsdag 29. Januar spiller vi på Vadsø Ungdom Skole til vanlig til kl. 18.00. Vel møtt!

Samanlagt klubbmeisterskapen 2013

Samanlagt etter 3 kveldar i klubbmeisterskapen 2013 finn du ved å trykkje på Les meir

4 bord i Kabelvåg 5. februar! Marita og Arne vant, Mette og Kai ble nr 2, Bjørg og Eivind nr. 3. Paul og Hans snek seg også over middels.

 

 

Resultatene ligger under *Resultater*

Klubbens lag, som kom med i årets 3. divisjon etter at et kvalifisert lag hadde trukket seg, klarte en hederlig 3. plass av 10 lag.

 

 

 

Jubileumsturnering Gol bridgeklubb

John Inge-Ketil på 7. plass og Nils-Henrik på 15.plass på Gol bridgeklubb si jubileumsturnering.

http://bridge.no/var/ruter/html/0732/2013-01-26jubileum70r.htm

Forøvrig: Komande tysdag kl. 18 er det samspelkveld med Sogndal på Campus.