Avansert søk


Romjulscup Jessheim BK

Det sto 28 håpefull par å ventet på at turneringen skulle starte....

PC'r er akkurat så uberegnelige som det vi mennesker er, denne gangen var det min pc som ikke ville være med. Fikk ikke skrevet ut bordplansje, bridgemate virket ikke, generellt så gikk pc'n i dass....(Nå har jeg akkurat fått fullbooket nyttårshelga til å reinstallere pc...)

Løsningen ble derfor å hente frem en pc fra arkivet og kjøre monrad med BK2000. Dette viste seg å være like knotete, men vi fikk ut utskrifter og med frivillig innsats fra, Trygve, Dag Håvard, Terje og Ole så fikk vi punsjet inn resultatene, samt at vi fikk kjørt ut og levert ut slipper slik at vi til slutt var kun 30 minutter forsinket.... Det kaller jeg godt jobbet folkens!!!

Vinnerne av turneringen ble Anton Gunnarsson - Dag Halvorsen, 2 plassen gikk til Eivind Tore Hansen - Ole Egil Amundsen, mens på 3 plass kom Jørn Wathne - Roar Larsen. Full resultatliste finner dere HER

 

Klubbmesterskap 2013

Da var bridgen i gang etter nyttår, med første kveld i klubbmesterskapet 2013.

Eigil og Leif vant.

Heggøy i form !

     
Kongemotspill i Odda
og det er Geir Mogren som sender meg skryt av makker Kai Heggøy.

Resultatene?
 

Snart er det nye muligheter

 

Vi beklager sen oppdatering av resultatene på Julecupen (selv om den ligger ute) En "liten" julefeiring får ta den skylda.....Men det var en god deltakelse fra Buskerud og de var ikke beskjedne heller. Borgar Bjørnsen og Jan Erik Aas vant med Ola Kolstad og Olav Lillebuen bak. På 3 plass delte Sølvi Flo/Oskar Mogen med Ivar og Eivind. GRATULERER !!


Vi har også en årsoversikt for 2012. Resultatet er basert på plasseringer gjennom alle spillkvelder i Klubben. Morten T. vant ganske klart foran Arild med evigunge Ivar rett etter. Her er hele listen. Hipp Hipp Hurra for de !

Nå er alle egg delt ut for dette året. Men allerede til Tirsdagen har vi mulighet til å starte på et nytt bridgeår. Påmeldingen går ut i kveld, men bare ta kontakt med Morten hvis dere er litt seint ute.....

 

Da vil Klubben takke alle medlemmer og venner for et riktig fint år og ønsker alle sammen et riktig godt nyttår !

 

 

 

Medlemskontingent og serviceavgift

Medlemskontingent og serviceavgift

 

Medlemskontingent og årslisens for 2013 faktureres nå, noe forsinket.

Fakturagrunnlag ble generert fra databasen helgen 12.-13. januar.

 

2013

Vi starter spillinga i det nye året tirsdag 8. januar kl. 18:00.

Alle bridgespillere er velkomne.

UTSLÅTT

 

 

 

Board : 2

 : N 
: N-S

A K 5 4 3
2
A K J 10 9 3 2
-

 

9 8 7 6
K J 9 5
7
Q J 5 3

W

N

2

S

E

D 10
Q 8 4 3
Q 8 6
K 6 4 2

 

J 2
A 10 7 6
5 4
A 10 9 8 7

 

Hvordan vil du melde dette med din makker?

 

 

 

 

Svendsen - Østebøvik vant romjulsbridgen

Ni par stilte til start i Haugesund 30.12.

Endring av MP-tideling i Simultanturneringer

Endring av MP-tideling i Simultanturneringer

Fra årsskiftet er tildelingen av mesterpoeng for simultanturneringene endret litt.

I stedet for å tildele klubbpoeng bare på landsbasis, tildeles nå klubbpoeng i hver lokale pulje, bare basert på de lokale resultatene.
I tillegg deles det ut på landsbasis til 1/3 av deltakerne, men 75% av vanlig tildeling.

Thor Holm - Hans Melby vant Julecupen i Drammen

Det var Vidar Smith - Tormod Røren som ledet mesteparten av turneringen, men Thor og Hans knappet innpå ledelsen mor slutten og før siste runde var ledelsen på marginale 7 poeng. Trekningen av parrekkefølgen hadde ført til at lederparene møttes i siste runde og Thor og Hans måtte vinne med 4 poeng innbyrdes. De vant med 1o og dermed hadde de overtatt  ledelsen for første og eneste gangen i turneringen. 3. plassen gikk til Askerparet Svein Magne Gundersen - Audun Follestad- Åsmund W. Eriksen - Sverre Nordseth avanserte jevnt og trutt etter en treg start og sikret seg 4.premien til slutt. Ingen stor suksess for hverken Konnerud eller Galleberg selv om Stein E. Øen - Jan Hagen sikret seg 7.og siste premien. Vibeke Hellner sammen med sin makker Roger Olafssen hadde 7 premien før siste omgang, men gikk på en smell og var til slutt 17 poeng unna siste premien.

 

Trykk her  for å komme til fullstendig resultatliste og spillstensiler.

 

Så gjenstår det bare og takke så mye for det gamle året og ønske alle et riktig Godt Nytt År med mange hyggelige opplevelser rundt "det grønne bord"!