Her er resultater med live oppdateringer fra nyttårscupen på Sjøåsen
bridge.no/var/ruter/html/1900/2013-01-05.htm
3. januar spilte vi Par-trim, og åtte par deltok. Tor Eivind og Ulf vant med 56,5 % foran Gunnleiv og Odd Roar som fikk 54,2 %. På tredjeplass kom Johnny og Tom Ivar med 50,6 %.
Bjugn bridgeklubb ønsker alle bridgevenner
Husk 1 spillekveld 3.1 kl 1900
Dette på grunn av begravelse på bygdastova.
Tommy Sandsmark har utgitt en ny versjon av BUK, versjon 6.0. Den bringer med seg mange spennende endringer.
De viktigste er at de har lagt inn spørremeldinger etter 1kl, 1ru, 1hj, 1sp og 2kl. Det dreier seg om TETA, ZETA (spesielt for 2kl), GAMMA, EPSILON og ETA (spesielt for 1kl/1ru), alle hentet fra Avansert Presisjon.Videre har vi nå full identifikasjon på alle tofargeinnmeldinger, og disse vil kunne vise under åpning eller 15+HP. Alle endringer er markert med gult.
For å se den nye versjonen, gå hit>>>> Eller gå via "meldesystemer på http://askerbk.org/Les-og-laer
Averøycupen går av stabelen 26. januar. Her kjem litt informasjon.
Påmelding her.
Stad: Sveggen.
Start: kl 10.30
Startkont:. kr 250 pr spiller
Kontaktpersoner: Sigbjørn Ramsøøy tlf 91 32 33 62
Kjell Myran tlf 45 04 99 48
God jul og godt nyttår til alle våre medlemmer. 2012 har vore eit flott år for klubben. 2013 satsar vi på vert endå bedre. M.a med NM-arrangement i mai. Vi starter klubbspelinga onsdag 2. januar.
Fredagsbridgen startar opp att 11.januar. Vel møtt.
« Forrige Neste » 1... 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 ...12020