Avansert søk


God Jul alle bridgevenner

God Jul alle bridgevenner

Administrasjonen i Norsk Bridgeforbund ønsker å takke alle våre gode bridgevenner og samarbeidspartnere for året som nå snart er historie.
Kontoret på Ullevaal tar juleferie i romjula, men er klare for nye spill og et spennende nytt bridgeår fra og med onsdag 2. januar 2013.

Vi ønsker dere alle en riktig GOD JUL og et  GODT NYTTÅR!

Hilsen Marianne, Harald, Sten og Knut

Eksotisk nykommer

Som kjent har vi fått en russisk nykommer i klubben som heter Ksenia Vorobieva. I forhold til de fleste i klubben er hun fersk som bridgespiller. Men på juleavslutningen ledet hun singelturneringen helt til siste runde og endte som nummer to. Hun har også nådd opp i andre klubbturneringer med forskjellige makkere. Tatt i betraktning hennes fartstid er det imponerende. At hun er russisk er jo også unikt. Så vi har intervjuet henne ved å sende henne spørsmål på e-post. Svarene hennes på meget godt, sjarmerende norsk sees ved å trykke "les mer...". 

 

 

Julecup 3 / God påmelding

Da var årets siste klubbkveld unnagjort, totalt har vi spilt 48 klubbkvelder i år, inkludert sommerbridgen. Det er ingen som har vært på alle, men det er 2 spillere som har spilt 47 av 48 klubbkvelder....

Kveldens vinnere ble Ragnar og Jan Sannerhaugen, de vant forøvrig ganske klart. Vinnere totalt av Julecupen ble Svein Otto og Kurt. Det mest gledelige med klubbkvelden var at Ellen og Helge tok en flott 4 plass, dermed spilte Ellen inn sine første klubbpoeng, gratulerer så mye!!!!

I løpet av året har vi forøvrig hatt 5,6 bord i snitt, det har vært 93 spillere innom, høyste kveldsscore er 76,39%, det klarte Svein Otto og Ronny. Årets spiller må sies å være Kurt Strand med et snitt på 58,85%, fulgt av Svein Otto med 58,69%, med Ronny på 3 plass med 58,59%.

Innspilte Mesterpoeng lista topper Ronny med 685 klubbpoeng og 12 kretspoeng, mens Svein Otto er på 2 plass med 521 klubb og 8 krets, mens Kurt er på 3 plass med 453 klubb og 7 krets. På de neste plassene finner vi: Henning, Raymond, Ole, Bjørn og Terje.

Det gjenstår dog en kveld i Jessheim BK, men det er ikke en vanlig klubbkveld det er nemlig Romjulscupen, i skrivende stund er det 21 par påmeldt, så det ser veldig bra ut med tanke på å få til en artig liten turnering på "hjemmebane" før nyttårsfeiringen slår til.

Nyttårscupen har per nå 54 par påmeldt til lørdagen, mens det foreløpig er 13 lag påmeldt til Lagturneringen på søndag.

Jessheim BK ønsker alle sine medlemmer en riktig god jul og en flott nyttårsfeiring. Velkommen igjen i 2013, da det faktisk vil bli enda flere klubbkvelder hvis jeg har telt riktig..... Første spilledag i det nye året er 3 januar. Vel møtt!!!!!!

NBF

Ny nyhetsartikkel

 

 

Resultater for a-pulja er lagt inn.  Send meg gjerne ei mld på 90016259 om det er noen feil eller gjerne også om dette ble rett.

 

Ønsker dere alle ei riktig god jul og et godt nytt år.

 

 

Nittedal Bridgeklubb med hjemmeside

Nittedal Bridgeklubb har nå egne hjemmesider via bridgeforbundet sine sider.

Kvinesdalsseier i juleturneringa

I en jevn juleturnering var det Finn Nilsen og Audun Noraas som vant foran Terje Andreassen - Per Martin Pedersen fra Egersund. Boye og Ronny var beste Flekkefjordspar på en fin tredje plass.

Her er resultatene.