Avansert søk


Gerd Marit og Helge vant Høst 3

Gerd Marit Harding og Helge Stanghelle vant Høst 3 med 223,3 foran Martinus Birkelund og Halgeir Jakobsen med 213.

 

Se alle reusltater her:

Geir og Tor Arne ble Klubbmestre i 2012

Geir Bonsaksen og Tor Arne Reppen ble Klubbmestre i 2012 foran Gerd Marit Harding og Helge Stanghelle.

 

Sluttresultatet finner du her:

Husk Julecupen 28.desember

Mo BK arrangerer Julecup i tradisjonell stil fredag 28.desember.

Les invitasjonen her:

http://www.bridgekrets.no/var/fckeditor/nbfhelgeland/file/Invitasjoner/Invitasjon_julcup_2012.pdf

Meld deg på her:

http://bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/329

 

BK Grand 5 vidare til 4. runde

BK Grand 5 med Hallgeir Hartvigsen, Lars Ove Remvik, Jon Terje Storsten og Svein Jarle Bjerkevoll er vidare til 4. runde i NM bridge. Dei slo Fosnavåg BK 2 med 55-107 på tysdagskvelden.

Hallgeir skryter av arrangørlaget som la kampen til Hareid, noko som truleg førte til at heimelaget hadde lengre reisetid enn gjestane. Transport til og frå ferja hadde dei også ordna med. Når det heile vart toppa med matbevertning av ypperste klasse, i flg Hallgeir, så antar vi at BK Grand 5  ynskjer seg bortekamp mot Fosnavåg neste år også.

NM for damelag 2013

 9. og 10. mars 2013 arrangeres NM for damelag på Quality Panorama Hotell i Trondheim. Her er invitasjonen og her skal du melde på lag.

Kvist Julecup

Andre og siste sesjon av Kvist Jule Cup ble fullført mandag 17. desember. Turid og Svein overtok ledelsen med et par runder igjen og holdt denne helt inn. Nr 2 ble Rolf og Simon foran Roar og Dag. Bjørnar og Herman vant sesjon nr 2. Detaljert resultatliste og spillstensiler finner dere øverst til venstre i menyen (merk at begge kveldene er samlet under datoen 12.12.10).

Premieringen var veldig bra og det ble også delt ut spurtpremier i hver runde En stor takk til sponsor Per Arild Kvist!

Styret vil ønske alle bridgevenner en riktig god jul og vel møtt til neste spillekveld som er mandag 7. januar.

God jul og godt nytt år!

Det lille juleunder skjedde for min del den 12. desember, og bridge fikk være bridge. Nå er vi allikevel i gang igjen neste tirsdag, og jeg har allerede ordnet meg fri fra bleieskift tirsdager fremover; alt er i god rute!

Av terminlista ser jeg at det er singelturnering de to kommende tirsdagene, og at det etter dette går i gang med klubbmesterskapet. Så her er det bare å fyre i ovn i Revmastua og gjøre seg klar for den ene bataljen etter den andre, Noen skal allerede i vei i helga, til Särna, får å gjøre opp med broderfolket. Lykke til!

Odd Helge og Kåre vant juleavlsutninga. Begge figurerer ofte høyt på resultatlista, så dette var således ingen overraskelse. Jeg har henta fram et spill fra juleavslutninga der det tekniske ikke er avgjørende, men heller den gode vurderinga. Det handler om også å melde slem i minor, noe som av mange oppleves som en vanskelig avgjørelse.

Siste runde av kjøttmeisen - spilt 18.12.12.

Vinner av siste spillekveld ble paret Johnny Åsen-Johs Pedersen foran Karl M Melkeraaen og Fritz Johnsen. Sammenlagt vant Karl M Melkeraaen-Fritz Johnsen (bildet) foran Alf Roger Jakobsen og Geir Steffensen-

Fyrste spelekveld i 2013

Lærdal bridgelag og Aurland bridgeklubb startar oppatt spelinga i 2013, måndag 7. januar på Håbakken.

Dette er også fyrste kvelden i Klubbmeistarskapen, som går over 12 kveldar der dei 9 beste tel.

Vi spiller nå Klubbmesterskapet 2013 fram til og med 23. april

Klubbmesterskapet 2013 går over 14 kvelder fram til og med 23. april. De 8 beste resultatene vil telle i sammendraget.