Avansert søk


Klubbspilling

På grunn av en del del fravær på kurset vi har gjennomført avventer vi klubbspilling til etter jul. Vi håper da å koordinere med Åsen/Frosta BK og få til en "fadderturnering" der våre og deres kursdeltakere får spille med en rutinert makker. Vi satser på å starte denne turneringen onsdag 9. januar.

Mer informasjon om turneringen vil komme etter hvert som det nærmer seg.

Turneringsinformasjon

 

Det nærmer seg storturneringen og det er fortsatt god plass. Påmelding kan skje her:

Mesterpuljen

A-puljen

Resultat fra lokale turneringer i romjula

Resultat Os BK Nyttårsturnering

Resultat Åsane sin romjulsturnering

 

Julecup 2

Nok en klubbkveld unnagjort, men denne gangen var det skuffende 4,5 bord som møtte opp....

Vinnere ble Raymond og Henning, knepent forran Sjefen og Ole, 3 plassen gikk til Bjørn og Terje.

Nå er snart julen over oss for alvor, bridgen står i høysetet og i fokus når vi nærmer oss julen for noen av oss. Spilling i nesten hele romjula er mulig med de tilbudene som er i vært "nærmiljø". Resultatservicen vil være upåklagelig her på våre hjemmesider, det skal være resultater og linker på nett så fort det lar seg gjøre i hele romjula, i det minste i de turneringene hvor Jessheim/romeriks spillere deltar.

Tilbake til Julecupen, her har Ole og Ronny tatt en god ledelse, men Kurt og Svein-Otto følger bak og er alltid skumle når det gjelder.... Espen og Vegard er på 3 plass... Resultatene finner dere forøvrig selv ved å trykke litt :)

Neste gang er siste bridgekveld for dette året, men vi har turnering den 30 desember. Den må dere ikke glemme, ei heller må dere glemme siste kveld, ofte en overraskelse på lur denne kvelden....

Julebridge 2012

Fredag 14. desember arrangerte vi Julebridge. I år, som i fjor, vant Kolbjørn - denne gangen sammen med Sverre. Kolbjørn og Sverre fikk 57,9 %, mens Tor Eivind og Kjetil på andreplass fikk 56,4 %. Jarle og Roy ble nummer tre med 56,1 %.

 

Da tar vi juleferie frem til den 3. januar, og minner om at Sømna BK arrangerer julebridge fredag 21. desember og romjulsbridge 4. juledag.

 

Vi ønsker alle en god jul, og et godt nytt år!!

 

Koselig juletilstelning

Bjørg og Zoja hadde stelt i stand god mat og drikke. Bjørg var forøvrig raus med gaver og godord til hhv Lars, Harald, Svein Magne  og Roger. Roger fikk også prisen for årets spill i klubben. Det blir gjengitt her>>>. Oddvar og Bernt-Ivar ble fremhevet for høyest antall oppmøter i 2012. Og så endelig fikk Bjørg selv blomst for sin utrettelige innsats gjennom året for bl.a. å skape et godt miljø i klubben. Den blomsten er meget vel fortjent.

Vinner av den uhøytidelige singelturneringen ble Tom Willy Hoel. På andre plass finner vi supertalentet Ksenia Vorobieva sammen med den gamle ringreven Arild Rydh. Fullstendig liste finnes her>>>.

Postens Kieltur

Posten BK vil også i 2013 arrangere sin Kieltur. Det har vært vanlig med mange Kolbotn BK par på denne turen. Dette er en turnering med sosial ramme. Hvis man ikke vinner selve turneringen, kan man delta på vinnerlaget i piano baren på kvelden. Turneringen går av stabelen 2-4 mars 2013. Se mer på innbydelsen.

3,5 bord 13/12.

Tore og Jan Gunnar vant årets nest siste klubbkveld.

Minst 8 personer møter neste gang, isåfall spiller vi en lagkamp, med vin i premie til vinnerlaget.

Kommer det noen som ikke var med i kveld, så vi blir 3 bord eller mer, da blir det vin i premie til de 2 beste parene. 

Samarbeidspartnere

Norsk Bridgeforbund har ulike samarbeidspartnere som gir fordeler både til forbundet sentralt, men også til våre medlemmer. 

Les mer om de ulike partnerene og hva de kan tilby i menyen til venstre. Der hvor avtalen krever en kode eller lignende for å benytte fordelen, så vil du finne denne på din personlige medlemsprofil under Medlemsfordeler.