Avansert søk


3 bord 29/11.

Så var vi 3 bord igjen. Selv om Edd Robert og Finn Ove tok turen enda en gang.

Sivert og Torstein vant, med Frode og Erling på andreplass.

Fullstendig resultat under fanen "resultater"

Kjell og Halvor tok seieren!

7 p. foran Ole Vidar og Sigbjørn. Heidi og Jan kom på tredjeplass.
Fullstendig resultatliste finner du her.

Det er nå bare en plass igjen på julebridgen på Aarnes 21. desember. Ring Heidi på tlf. 93 81 27 72 hvis du vil være med på moroa 

hj

Dramatisk NM-runde for Mo 3

Mo 1 (Jakobsen, Birkelund, Harding, Stanghelle) vant oppskriftsmessig sin andre kamp i pulje 7 der Bodø BK Lyn 1 ble slått 96 - 35 (25 - 5). Mo BK 1 er dermed klar for 3. runde i NM etter to klare seire.

Dramatikken skapte Mo BK 3 (3xBogen + Småli). Etter seier 17 - 13 mot Sandnessjøen og Sandnessjøtap 14 - 16 mot Bodø BK Lyn 2, lå alt til rette for enkelt avansement for 2.divisjonslaget fra Mo.

Den gang ei. Etter en urutinert, men virkningsfull revoke tapte Mo BK 3 med ett fattig IMP mot Bodøværingene og blir avhengig av å komme seg videre som lucky looser. Med 32 VP ligger de helt på grensen og må følge intenst med etterhvert som flere resultater tikker inn på bridge.no.

Det er fare for at Mo BK kun har ett lag med i 3.runde NM. Det er i så fall mange år siden sist. Vi heier taktfast på våre loosers, make them happy!

 

Morten Kaarstein i vinden

Kaarstein har travle dager for tiden, men rundt bridgebordet blåser det bare gode vinder. Han vant ganske klart sammen med Runar. På en god 2. plass havnet Bjørn og PJ. Ove og Kai lurte seg også på pallen. Grattis til alle !!

Minner og at vi har påmelding til Nyttårscupen og hvis dere ikke klarer å melde dere på nettet så gi beskjed til Morten. Ellers er det stadige noen som ikke har makker, men det er som regel kun en som gir meg beskjed om dette og da klarer vi ikke å spleise to sammen...gi beskjed så skal vi klare å finne flere makkerskap for en kveld 

Her er sammenlagtlisten, men siste kveld kan det strykes 1 score, så det kan skje store forandringer !

 

Ellers fikk PJ en god score i et spill som vi skal ta opp...les mer!

 

Kjell og Gunnar vann 1.kveld av Julaturneringa 101212!

Lars Magne og Daniel på fin 2.plass!

Det er usedvanlig jevnt i teten, så kampen om Juleribba blir eit rotterace! 

Julebord 13. desember kl 18.

Menyen er snitter og kringle, med øl/lettøl/brus etter ønske, med påfølgende singleturnering.
Prisen er NOK 170. Alle er velkomne. Meld deg på til post@askerbk.org helst før 7. desember og senest den 10.

6. kveld Tjølsenturneringen

John Helge og Ståle best, ingen protest!

Nestbest Rune og Arild, og på tredje Bodil og Bjørn.

Heldiggriser ble Rolf og Ingvar.

Sammenlagtlisten finner du her: http://bridge.no/var/ruter/html/1204/tjlsenturneringen.htm

 

Neste gang er det juleavslutning. Først grøt, eggerøre og spekemat. så trekt makker. Koselige julespurtpremier! Premiering høstens turneringer. Akevittlotteri + trekning i vårt gratislotteri: 500 i premie til den heldige

Alle hjertelig velkomne!

2,5 bord 6/12.

Ola og Kjell Jostein vant klart denne gang.

Håper på flere par på torsdag!

Resultater fra MP-treff 2012 på nasjonal score

Her er resultatene på landsbasis: http://bridge.no/var/ruter/html/9901/2012-12-04.htm