Avansert søk


NM for klubblag

Golia BK er ute av NM.

Vi tapte for både Kolbotn (9-21) og Haga (15-15).

NBF Gudbrandsdal inviterer til KM-lag.

KM-lag 2013

05.12.2012

Lørdag 12.januar kl.10.00 på Sødorp Gjestiveri.

Det spilles en endagsturnering, og alle spiller i ei pulje. Alle møter alle. Hvis flere enn 12 lag spilles Monrad.

Starkontingent kr 1000,- pr lag.

Påmeldingsfrist 6.januar. På bridge.no eller til Pål Erik Bjørke 957 000 02  webmaster@nbfgudbrandsdal.no

Huskeliste for tirsdag 4.desember.

1. Meld deg på julebridgen 18. desember. Det blir julemat og singelturnering.

2. Meld deg inn i Golia BK for 2013. Ta med kr.200 i årskontingent.

3. Vær hyggelig mot makker, motstandere og formann !

Vel møtt !

Nytt medlem og Julebord

Hans Rønning har meldt seg inn i klubben. Vi ønsker han velkommen!

Til julebordet er det påmeldt 15 deltakere:

AnneG, Britt, Erik N, Erik S, Erling, Gunnar, Håvard, Larry, Magnar, Morten H, Morten S, Reidar, Søren, Tore og Øyvind.

Vi mangler 1 spiller for å bli 4 bord. Leser du dette uten å være påmeldt så ta kontakt med Morten H.

Tirsdag 11.desember er det vanlig parturnering.

2. runde kjøttmeisen 27.11.2012

Det ble 3-delt seier i 2. runde av kjøttmeisen som ble spilt 27.11.12. Vinnerparene ble Jarle Meløy-Yngvar Gustavsen, Frits Johnaen-Karl M Melkeraaen og Asbjørn Pettersen-Arne Nilsen (bildet).

Seier mot Rendalen

Onsdag var det duket for batalje mot Rendalen i kretsmesterskapet for klubber. En hyggelig kveld i Revmastua endte med seier til hjemmelaget. Rendalen var imidlertid på hugget; om det var meg og makker vites ikke, men stadig vekk følte vi motparten meldte seg godt opp i gode kontrakter uten at vi hadde sjanse til å motvirke en ugjenkallelig bunn på spillet.

Hvem vi møter i neste runde vites ikke, det blir enten vinneren i sør eller i nord (jeg vet ikke helt hvordan dette gjøres).

Sjøl om jeg er borte en og annen tirsdag så har jeg stor glede av å kikke på spilla som er spilt. Dette er både instruktivt og lærerikt, og har du lyst og anledning til å gå igjennom med makker så vil du fort merke at makkerskapet vil bli enda bedre. Ukas spill er spill 5 fra tirsdagen.

Resultater 29. november

29. november spilte vi fjerde og siste runde av Vinterturnering 1. Marian og Kjetil vant med 58,5 %. Knut og Øystein ble nummer to med 56,3 %, og Stein Håkon og John ble nummer tre med 54,8 %.

 

Til slutt gikk Marian og Kjetil seirende ut av turneringen (se sammenlagtresultater).

Julecup 2012

Det er nå mulig å melde seg på Julecupen i Follo som spilles i den stille uke, den 27. desember. Samme spillested som i fjor: Vestby Kurssenter. Norges billigste parturnering med Forbundspoeng? Kun kr 400,- per par (+ evt lisens).
Påmelding i A-pulja:

http://bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/295

I B-pulja spilles det om Kretspoeng. Kun 200 kr per par for en 8-timers bridgeturnering! Bl a med Rundepremiering. En litt mindre høytidelig turnering, for de av oss som kanskje ikke ønsker å spille mot de tøffeste. Påmelding til B-pulja:

http://bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/296

Høsten 2012

Sjette spillekveld av høstturneringen ble vunnet av Svein Gunnar og Kurt - Ove med Roger og Tommy på andre plass.

Sammenlagt leder Tommy og roger med Ann Karin og Olav på andre plass.

Spill fra spillekvelden 4. desember

Knut har skrevet om et fordelingsuhyre fra siste spillekveld,  Spillet ser du her