Nesodden Bridgeklubb har innledet et samarbeid om bridgeopplæringen for elevene på SFO på Nesoddtangen skole. 20+ elever møter opp hver torsdag for å spille bridge i lystig lag. 8 ganger har klubben hatt bridgeopplæring på skolen så langt, og foreløpig er avtalen at de holder på helt til jul.
Legg til kommentar
http://bridge.no/var/ruter/html/0304/2012-12-03.htm
29. november spilte vi fjerde og siste runde av Vinterturnering 1. Marian og Kjetil vant med 58,5 %. Knut og Øystein ble nummer to med 56,3 %, og Stein Håkon og John ble nummer tre med 54,8 %.
Til slutt gikk Marian og Kjetil seirende ut av turneringen (se sammenlagtresultater).
Ole Johnny og Bjarne vant MP treff klart
Sjette spillekveld av høstturneringen ble vunnet av Svein Gunnar og Kurt - Ove med Roger og Tommy på andre plass.
Sammenlagt leder Tommy og roger med Ann Karin og Olav på andre plass.
http://bridge.no/var/ruter/html/0304/2012-03-26.htm
http://bridge.no/var/ruter/html/0304/2012-04-16.htm
Hei!
Dessverre så ble det ikke noe MP-treff sist mandag, men isteden ordinær spillekveld, 6.kveld av førjulsturneringen
Ønsker dere alle ei fin uke :-)
Siw
http://bridge.no/var/ruter/html/0304/2012-04-23.htm
« Forrige Neste » 1... 1945 1946 1947 1948 1949 1950 1951 1952 1953 1954 1955 1956 1957 1958 ...12020