Avansert søk


Simultanturnering 2012

olav_elli.jpgHele 24 par deltok i historiens første simultanturnering som ble spilt i Sortland BK. Vant gjorde Svein Robert Vestå - Olav Ellingsen foran Almar  Olsen - Rolf Lehn på andre. Gunnar Harr - Stig Arne Iversen og Oddmar Nyseth - Øystein Johnsen delte tredjeplassen.

Klubbresultater her

Landsoversikt her

KM-lag 4. serierunde

God runde både for laget i A-pulja og B-pulja!

Trykk les mer for detaljer.

 

Resultater 8. november

8. november spilte vi første runde av Vinterturnering 1. Kolbjørn og Torbjørn vant med 63,5 %. Gunnleiv og Kjetil ble nummer to med 63,0 %, og Allan og Stig tok tredjeplassen med 59,4 %.

 

En korrigering i spill 15 førte til små justeringer i sluttsummene.

Resultater fra mandagens simultanturnering

Følg denne linken bridge.no/var/ruter/html/9901/2012-11-05.htm for å se totalresultatet fra mandagens turnering.

Landsoversikt Simultanresultater

Landsoversikt

Simultanturneringer 2025

21.01 - 11.02 - 04.03 - 25.03

Landsoversikt alle dager

 

Resultater fra KM lag

I går (7/11) var det igjen KM-lag turnering på Vestby. 1 laget, med Odd-Odd og Didrik-Bjørn Å, vant klart (21-8) mot Kambo BK. Laget ligger nå på en fin 2. plass i B pulja.

2. laget spilte mot Kolbotn BK 4, og vant knepent 16-14. På laget spilte Roald-Pål og Geir-Bjørn M.

3. laget kom veldig skjevt ut mot Soon BK 2, og lå under 8-29(IMP) halveis, men kjempet seg inn til uavgjort(15-15). Laget bestod av Bjørn H-Bengt og Karin-Stein-Egil.

For alle resultater, se home.online.no/~svenpran/Turneringer/Turneringer.htm

Resultater 13. november

Det var en del færre spillere enn normalt. Kun 11 bord denne gangen. Årsaken er at flere spilte NM kamper. Det var 5 lag fra Kolbotn, samt 1 lag fra Ski, som normalt spiller på spillekveldene. Stig Arne og Egil vant foran Knut og Bjørn Roar. 3 plassen til Raymond og Tore. En takk til Raymond, som stilte opp og tok turneringsansvaret.

Kolbotn lagene hadde varierende resultater i NM kampene. Kolbotn BK4(Andreas, Leif, Tom og Truls) møtte Sarpsborg BK1 og hadde en katastrofal første halvdel. Klarte å vinne 2 halvdel med noen strøpoeng, og tap 6-24. Kolbotn Bk 2(Niels Christian, Kolbjørn, Jan og Lars Erik) møtte et sterkt Tøffelklubben lag. Lå under med 8 IMP etter første 16 spill, men snudde kampen og vant med 12 IMP og 17-13. Kolbotn BK1 (Sven, Bjørn Arne, Bjørn Tore og Sven Åge) tapte klart mot Golia, har ikke det eksakte resultatet, men 3 runde er vel umulig. Kolbotn BK5(Jan S, Kjell Johnny, Eva og Per) møtte et sikkelig topplag, Hadde litt for mange feil, og tapte 8-22. Kolbotn BK6(Torill, Odd Arne, Anders og Sjur) møtte et bra Fredrikstad lag. De klarte å vinne 17-13. Harald Skjæran mener at man kan gå videre med 30 VP og stor sannsynlig med 31 VP.

Årsavgift 2013

Årsavgift for medlemskap i NBF er kr 200 og kr 60 til Østfold og Follo Bridgekrets. Dette er engangsavgift og er således uavhengig av hvor mange klubber eller kretser man er medlem i. Introduksjons- (tidl. K-medlem) og juniormedlemskap koster kr. 100.

Som kjent innføres en serviceavgift til NBF på kr. 10 pr spiller pr kveld fra 1.1.2013. Det er arrangerende klubb som må kreve inn denne. Dette medfører at BK Tempo øker spilleavgiften tilsvarende, til kr. 60 fra nyttår.


Kontingent 2013 kr 260,- bes betalt innen 15.12.2012 til konto 1030.51.28576.