Avansert søk


1 og 2 divisjon helg 1

Da er første helg av 1 og 2 divisjon ferdigspilt. Lag Kopstad startet bra og hadde flere fine seire, men da de to siste rundene endte med en uavgjort og et tap, leder nå Lag Grøtheim med over 10 vp. Men det er 5 under igjen!

2 divisjon lag Kjærnsrud har ligget bra plassert hele lørdag og etter en fin avslutning ligger de nå på 2 plass etter første helg! Kanskje vi kunne fått 2 Vestfold lag i 1 divisjon neste år!

Nyopprykkede lag Helgeby i 2 divisjon pulje B startet med noen tap og lå dermed sist lørdag. Det var ikke de store tapene, untatt ett, og dermed han de fortsatt med idag. Bedre resultater idag og 2 siste kampene som endte med ett 15-15 og en seier har de rykket opp 3 plasser og henger med i feltet. Dette lover godt for andre helgen nå som det meste av nervøsiteten (om i det hele tatt noen) har gitt seg.

Se resultater ovenfor!  Så er det til helgen 3 og 4 divisjon, hvor Vestfold stiller med 3 lag i 3 divisjon og 4 lag i 4 divisjon!

Gratulerer Leif Erik Loe og Jan Th. Thoresen

Knut K. har laget en reportasje og et spill fra samarbeidsprosjektet til Nøtterøy BK, Tønsberg BK og Tønsberg Damebridge.  Det ble arrangert en hyggeturnering på Borgheim lørdag 27. oktober med 22 parHer finner du artikkelen.  Resultatene finner du øverst på siden under arkfanen Resultater.

 

Her ser dere bilde av vinnerne flankert av arrangørene og 2.premievinnerne.  Fra v. Knut Kjærnsrød, Jan Th.Thoresen, Leif Erik Loe og Per Bryde Sundseth

 

 

BK Grand 1 slo Vartdal 1 i 1. runde NM-lag

Søndag spilte BK Grand 1 mot Vartdal 1. Resultatet ble 25-2 i VP, 88-15 i IMP. På Grandlaget spilte Torstein-Petter, Tommy og Kay Robert. På tirsdag 30. oktober spiller samme lag kamp mot Fosnavåg 1 i Fosnavågen.

Kontingent 2013

Det er tid for å betale årskontingent til klubben. Satsene er:

Vanlig hovedmedlemsskap: 350,- ( som inkluderer krets og forbundskontingent )
Frivillig støttemedlem: 100,- ( for de som spiller i klubben, men har hovedmedlemsskap i annen klubb )
Junior: halv pris

For spillere i 1. og 2. divisjon + deltagere i NM lagfinale / parfinale kommer 500,- i lisens i tillegg.

Betales i klubben, eller til klubbens konto: 32603074679. innen 26. nov. Husk å merke hvem som har betalt...

Kay Robert og Tommy vant 29. oktober

På andreplass kom Lasse og Hallgeir foran Terje og Espen på tredjeplass.

Liveoppdatering

Vinnere Høstmesterskapet

Vi gratulerer Erlend - Glenn, vinnere A, og Haldis - Hans-Arne, vinnere av B-pulja i årets Høstmesterskap. Her er link til resultat fra siste kveld.

Ruterknekten

Husk ruterknekten lørdag den 24 november:

Link til påmelding: http://www.bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/272

 

 

Heimdalsmesterskapet 2012

Årets Heimdalsmesterskap spilles som fire enkeltkvelder. Heimdalsmester blir det paret som er best sammenlagt på tre av fire kvelder. Om du bare kan en kveld så er du hjertelig velkommen.

Info og mulighet for påmelding her, eller send en epost til hjellemarken@gmail.com. 

Første spillekveld er torsdag 8. november. Melder du deg ikke på via nett så må du være snill å møte senest kl 18:15. Vi spiller på Kattem Helse- og Velferdssenter, Olava Skomakersvei 3.

Kontigent

Året 2012 nærmer seg slutten, og snart skal NBF og Krets ha sine medlems kontigenter. Det har blitt nye regler for 2013. Medlemskap mener jeg nå er 200 kr til NBF (100 Junior) og 60 til krets. Dette er en nedgang i forhold til 2012. Likevel som klubb får Kolbotn BK en mye større medlems kontigent å betale til NBF. Dette skyldes at det blir en spille avgift på kr. 10 pr, spiller pr. kveld. I tillegg så kommer også 25 kr. i kretskontigent pr. spiller pr. kamp i KM Lag.

Kolbotn Bk har bestemt å videreføre en flat kontigent på kr. 200 pr spiller(Junior gratis). Dette dekker NBF medlemskap og klubbmedlemskap. Spillere som ønsker å være NBF medlem i annen klubb, og kun klubbmedlem i Kolbotn BK betaler kr. 100. Dette tilbudet er kun til spillere som jevnlig besøker klubben, eller representer klubben i KM, SM eller andre lagkamper i NBF eller kretsens regi, hvor det er krav om medlemskap.

Kolbotn BK ser pr. dato ikke et prekært behov for å øke kvelds kontigenten på kr. 60. Hvis inntektene vil gå drastisk ned, så må dette vurderes løpende.

Vi håper at våre medlemmer begynner å registrere seg som medlemmer, så raskt som mulig. Ta kontakt med Einar.