Avansert søk


Resultat fra 6. runde i høstturneringa.

Vinner av spillekvelden ble Kjell Bråthen (bildet)-Arne Gabrielsen foran Jarle Meløy-Jarle Hammer med Leif Godvik-Tommy Johannessen på 3. plass. Sammenlagt leder fortsatt Johnny Åsen-Johs.Pedersen foran Alf Roger Jakobsen-Geir Steffensen.

Ny nyhetsartikkel

Jane fortsetter seiersrekka, nå med Tor som makker.

Velkommen til fest

POENGHØST

Vinnere av poenghøsten 2012 ble

Geir og Morten

Anne Marit, vinner av innsatspokalen

Anne Grethe, Tron og Tor Åge

Arne og Gunborg

Pause fram til 12. desember

Grunnet sviktende oppmøte velger vi nå å ta pause fram til 12. desember. Forhåpentligvis er kursdeltakerne våre da klare til en 2-kvelds turnering. Vi satser på en turneringsform som passer disse best mulig. Vi vil oppdatere her når det nærmer seg.

Fram til da skal klubben delta i NM for klubblag og seriemesterskapet i 4. divisjon.
Første kamp i NM spilles tirsdag 6. november mot Inderøy. Laget består av M. Christiansen - E. Kandahl og T. Berget - P.O. Klingen.