Avansert søk


Frode Johnstuen og Johnny Holmbakken, Lillehammer BK vann FX Securities cup 2012

FX Securitiescup 2012 er unnagjort for denne gongen og suverene vinnarar vart Frode Johnstuen og Johhny Holmbakken, Lillehammer BK. På dei neste plassane følgde Asbjørn Kindsbekken og Roar Voll, Sunndalsøra BK/Tynset BK og Ole Berset og Ulf Tundal, Sunndalsøra.

Turneringa må betegnast som ein storsuksess med 40 % auke i forhold til i fjor og berre vellåt blandt spelarane som kom frå heile 36 klubbar fordelt på 36 klubbar.

Resultatlista ligg her.

Les meir om turneringa på BK Grand sine sider her.

For dei som er på Facebook kan du m.a sjå bilder her.

På biletet til høgre ser du vinnarane.

 

Namsosmesterskapet 2012

Åpent Namsosmesterskap 2012 over 3 kvelder - Alle kvelder gjelder

Sluttresultat etter 3 kvelder (88 spill) 9.10.2012

 

Sigbjørn og Johan - de glade vinnere!

Ny seier til Fleming og Harald

Fleming og Harald vant igjen. Det var første kveld med bridgemate. Dette fungerte bra. 12 par stilte opp i kveld.

Klubbmesterskapet i Namsos BK

Klubbmesterskapet ble arrangert over 6 kvelder fra 16. oktober til og med 20. november. 5 kvelder telte.

Resultater:  16.10   23.10   30.10   6.11   13.11   20.11

Vi gratulerer favorittene John Saur / Ragnar Davidsen som dro i land seieren:

Sluttresultat

Anne Merete og Olav vann 22. oktober

Olav Monstad og Anne Merete Heggland vann spelinga måndag 22. oktober etter å ha vore med i tetstriden heile kvelden. Andreplassen gjekk til Bjørn og Thea Hauge, og tredjeplassen til Inger Marie johansen og Vilhelm Berge.

Fullstendig resultatliste her:

Neste måndag speler vi einkvelds. Måndagen deretter blir det simultan, og deretter speler vi klubbmeisterskap over tre kveldar.

Vel møtt!

 

Påmelding til ruternålsturnering

Ruternålsturnering er et tilbud til spillere som har mindre enn 30MP. Innen andre instanser så er vel dette noe som kan kalles et lavterskeltilbud; turneringa preges av stor takhøyde, rom for gjøre "feil", og er en fin måte å delta i turnering for de som vanligvis holder seg hjemme. Å ikke føle seg god nok er ingen unnskyldning i denne sammenhengen.

Hvis det er flere enn engerdøler som leser på hjemmesida vår så oppfordrer jeg herved disse til å informere om denne turneringa i sine respektive klubber. Kretsen håper jeg støtter opp rundt denne turneringsformen; denne turneringa bør være prioritert. Her har vi mulighet til å ivareta rekrutteringa, da får store forbundsturneringer og spill i divisjoner være hva de vil!

Du kan melde deg på turneringa via denne linken:

www.bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/232

Eventuelt tar du kontakt med lederen i din bridgeklubb, så kan denne videreformidle påmelding til Trine Samuelshaug, leder i Engerdal BK.

Livet er kort, spill bridge!

Klubbkveld 18/10

Rune og Geir på topp i kveld

Resultat frå 11/10 kjem seinare

7. og siste kveld av Gann Open:

Kristian og Reidar best av alle! Ivar og Jan F. nest best, og på tredjeplass kom Arvid E. og Øyvind A.

Heldiggriser : Bodil og Bjørn :)

I dag var det kjekke spurtpremier!

Sammenlagt Gann Open vant Jan Erik og Jan M.

Fullstendig sammenlagtliste:

http://bridge.no/var/ruter/html/1204/gannopen.htm

Nest gang er det TOTO - bridge!

Sesongstart torsdag 25/10!

Vi prøver å starte opp sesongen førstkommende torsdag.

Kl.19.00 i Arbeidertun som vanlig.

Møt opp så ofte dere kan, nye spillere er hjertelig velkommen!