Avansert søk


Ikke rart det blir mange topper !!!

Det viser seg altså at det ikke alltid er perfekt motspill,innspill,påspill og meldinger som gir toppene. Nå har noen tatt nye steg for å nå toppen og det siste fra Morten sin hånd er nå å kjøpe seg en topp . Det koster noen lapper men hva gjør man ikke for å vinne......... Da venter vi bare på neste trekk fra Morten sin hånd

Trekning 1.-2. runde NM-lag

 

 18.  Molde BK 3   Averøy BK   Sunndalsøra BK 2 

 19.  Molde BK 2   Vestnes BK   Sunndalsøra BK 1

 

På nytt 3 bord

nr 1  Monica & Matias 

3.kveld Haustturneringa

Utne-Heggøy blir vanskelig å slå......

Beklager makker.

Ikke rart  jeg gjorde mye feil denne kvelden. Legg merke til plasseringa av brillene. Men jeg hadde til en dobling uansett brillenes plassering

Oppsettet for 1. og 2. runde i NM klart

73 puljer à 3 lag satt opp; vinnerne + de 39 beste toerne går videre. Tre av puljene består av lokale lag:

Asbjørn & Thore

   

Asbjørn Anthonsen - Thore Sundfær. Suverene vinnere i kveld. 13 par i dag, kjempe bra.

Resultat

 

Vadsø BK arrangere KM-LAG Lørdag 8. des. Julebord samme kveld. Vel møtt.

Tør jeg la makker bestemme?

Sist tirsdag trekte vi makkere. Styret håper at dette kan være med på å stimulere til enda bedre bridge, og enda mer glede av hobbyen vår. Sikkert er det ihvertfall at vi skjerper oss slike ganger, og ofte er det mer orden i avtaler og systemer når man stiller til bords med ny makker enn når vi spiller med gammel-makkeren.

Ellers oppfordres det til at alle gjør en skjerv i forhold til å få i gang gamle storheter ved bridgebordet. Vi skal alltids få inn ett bord eller to til Revmastua, i verste fall sender vi sekretariatet på gangen. Vi minner også om ruternålsturnering den 4. november. Undertegnede har per dags dato 28.15MP, og vurderer dermed sterkt å spille, men mangler makker.

Ukas spill er henta fra spilling på internett. For de mer ivrige av oss finnes det selvfølgelig mulighet for bridge også der; Bridge Base Online er gratis, og du kan spille med folk fra hele verden. Med systemet som vi introduserte sist spillekveld kan du spille med de aller fleste. Nivået kan selvfølgelig variere, der som ellers, men vanligvis er dette en fin måte å trene bridgen sin på. For ordens skyld: Det slår aldri vanlig bridge.

 

Klubbpoeng våren 2012

Da skulle poengene være registrert og nå går det fortløpende registrering i Ruter

Husk 3-kveldsturneringen og samarbeidsturneringen på Nøtterøy

Det blir en vanlig kveldsturnering tirsdag 16. oktober. 

Dessuten minner vi om høstturneringen over 3 kvelder.  Turneringsinformasjon finner du her

Vi minner også om hyggeturneringen lørdag 27. oktober i samarbeid mellom Tønsberg Dame, Tønsberg BK og Nøtterøy BK. Invitasjon her