Avansert søk


Resultat 3.-4.divisjon spill 2.-3.februar

Førde 2.-3.februar 2012
Hafstad Vidaregåande skule

Resultat 3.divisjon
 
Resultat 4.divisjon

 

 

 

 

Ny nyhetsartikkel

Øyvind og Arnt leder sammenlagt

 

  Turnering Nr.1 - 2013 07.01.2013 14.01.2013 % 21.01.2013 %
1. Ø.Kvisvik - A.Ellingsen 66 66,00 54 54,00 120,00 72 60,00 180,00
2. F.Olsen - M.Røsand 63 63,00 40 40,00 103,00 85 70,83 173,83
3. O.J.Stene - B.Taknes 40 40,00 69 69,00 109,00 62 51,66 160,66
4. O.Bakken - P.E.Folland 52 52,00 53 53,00 105,00 66 55,00 160,00
5. R.Biesmans - H.Biesmans 50 50,00 47 47,00 97,00 72 60,00 157,00
6. G.Hoem - J.Tranøy 29 29,00 - 40,00 69,00 45 37,50 106,50
7. O.Østigård - J.Eliassen - 40,00 37 37,00 77,00 30 25,00 102,00
      300   263          
  M=Middels.   M=50   M=50   M=100     M=150

Fadderturnering hver søndag 18-20

Fadderturnering hver søndag 18-20

Hver søndag arrangerer NBF fadderturnering på BBO. Turneringen er ment for en fersk spiller (max kløvernål) i makkerpar med en rutinert spiller. Turneringen er et lavterskeltilbud der selv helt nybegynnere kan delta, og åpen for alle norske. Det er god tid i runden og lov til å spørre om hjelp underveis. I januar har det vært mellom 7 og 14 bord i disse turneringen.

Slå et slag for bridgen. Inviter en nybegynner på søndag.

SM 3.-4. divisjon

SM 3.-4. divisjon

Andre helg av SM 3.-4. divisjon gikk av stabelen over hele landet i helga.

Resultatene fra 3. divisjon er komplette, mens det manger en del resultater fra 4. divisjon. Disse oppdateres så snart som mulig.

Klubbmesterskapet 2013 i gang

Da er det etterlengtede klubbmesterskapet 2013 igang! Vi er 6 bord, men det er alikevel bare å stille neste gang om du ikke var med denne gang. Hver kveld er unik og klubbmesterne er de som har best 4 kvelder av 4. De som ikke får deltatt alle kvelder selv eller med reserve, blir tildelt 45 % i totalen for den kvelden. For resultater se her eller øverst til høyre på filmenyen.

4. Divisjon

Resultater fra 4. div.

 Fosnavåg på 2 pl. Tore Langvatn - Morten Rolfsen / Jan Somunde - Oddbjørn Sande

Ulstein/Vartdal lå på 4.pl etter første helg, men greide ikke å stille lag andre helga.

 

 

Klubb uke 5

Forrige uke ble det tre seire i klubbspillingen på våre medlemmer:

I Torsnes vant Gunnar og Jan Erik en meget jevn batalje der det skilte kun 2 poeng mellom de tre første parene.

I Fredrikstad på tirsdag ble det derimot en meget klar seier til May Liss og Knut med mer enn dobbelt så mange poeng som nr to! Godt det kun var første av tre kvelder i kvalifiseringen til finalespill i klubbmesterskapet! hadde det vært første av to finalespillinger så hadde mye spenning vært utløst. Våre spillere inntok for øvrig de fem første plassene.

I Råde på onsdagen ble det seier til Egil og Eivind.

Gratulerer til vinnerne og lykke til denne uka! 

Resultater 24. januar

24. januar spilte vi tredje runde av Vinterturnering 2. Roger og Ståle vant med 60,1 %, foran Kolbjørn og Øystein som fikk 56,0 %. Tredjeplassen ble kapret av Gunnleiv og Odd Roar med 53,6 %. Se også sammenlagtresultater.

Seriemesterskapet 2012-2013

Seriemesterskapet for 3. og 4. divisjon ble avsluttet denne helga. Det ble ingen suksess for Fredrikstad BK sine lag. I 3. divisjon rykket laget ned med 8. plass av 10 lag på 127 vp, etter alt for mye dårlig spilling. Samtidig skal det sies at marginene ikke var helt på vår side. det ble 3 seire 1 uavgjort(vant 54-52 på imp) og 5 tap, og et snitt på over 14 vp pr kamp (15 er middels), og allikevel nedrykk. I 4. divisjon kom laget på 6. plass av 10 lag med 128 vp. Under middels i 4. div. med det aktuelle laget var også skuffende.

Hyggelig var det at et lag fra kretsen med spillere fra Ski og Askim rykket opp til 2. divisjon. På tide med flere lag fra kretsen i 1./2. divisjon. Og, ikke minst hyggelig at det var lag fra Sarpsborg som rykket opp fra begge 4. div.-avdelingene. På det ene laget spiller Johs og Magnus fra Fredrikstad. Ellers spilte Jan P på et Gressviklag som ble nr 7 av 10 i samme pulje som Fredrikstadlaget.

Neste helg er det avslutning av 1./2.divisjon. Der er et lag fra kretsen på 7. plass av 12 i 1. divisjon. Men mer spennende blir det å følge ett lag fra Oslo, som også er nr 7 av 12, der 3 av 4 spillere er våre medlemmer. Lykke til!

For oss andre i FBK er det bare å gjøre som FFK, bite tennene sammen og satse på å reise kjerringa både i serie og i cup!

PS. Mht å reise kjerringa: Til onsdag er det siste runde i kretsmesterskapet, og der er det mulighet for medalje med god spilling av våre i A-pulja. Og helga 16.-17. mars er det KM-par! Stå på folkens og lykke til