Avansert søk


NM Klubblag 2013

Gutta fra BBKLyn tok en imponerende sølvmedalje i årets finale i NM Klubblag som gikk i Ålesund 9.10 og 11. Mai.

Etter en dramatisk sisterunde der ingenting var avgjort før siste spill var ferdiig, kunne de hente en flott sølvmedalje.

På laget spilte:  Espen Larsen, Idar Lyngen, Jørn Åselid, Håvard Larsen og Tarjei Eck Hansen.

Her er link til alle resultatene fra finalehelgen:  bridge.no/var/ruter/html/1611/2013-05-09-11.htm

og her er link til bilder fra turneringen: www.facebook.com/media/set/

 

Vårcup 2013

Siste spillekveld av Sommerbridge 2013 ble vunnet av Eva - Britt foran Gunvor - Gunvor med Olaug - Wenche på 3. plass.

Fullstendig resultatliste finnes her

Resultatliste for turneringa finner du ved å klikke Les Mer nede til høyre i denne artikkelen

 

Sesongavslutning 2012/2013 / Generalforsamling

Førstkommende torsdag - 30. mai møtes vi til siste spillekveld i sesongen.

Ta med godt humør og møt PRESIS kl 18:00

 

Gambling 3NT

Dette spillet er fra sist tirsdag, og inneholder flere interessante poenger i både spill og meldinger. Given var som under, med et forslag til meldingsforløp:

 

bridgere.no

bridgere.no

Kurt-Ove Thomassen blogger på bridgere.no - i disse dager om Nordisk Mesterskap i Reykjavik.

Han blogger ellers om aktuelle turneringer med mer.

Mer gambling

 

De ivrigste av oss (som undetegnede) bruker et kvarter eller to med bridge på internett i uka. Der dukket følgende spill opp en kveld, og øst tok like gjerne meldebunken i egen hånd, og plasserte 3NT i bordet:

 

 

Ny nyhetsartikkel

 

Det blir sommerbridge på Kongsvinger igjen... oppstartsdato er

tirsdag 4.juni kl. 18.30


Spillestedet blir i kafeen i den nye bowlinghallen på Rasta.

INNBYDELSE

 

Invitasjon

 

 

 

Jeg har mottatt invitasjon til Storsjøcup i Østersund  (Storsjøtreffen 2013) - 29. og 30.6.2013.

De siste årene har flere fra Trønderske klubber deltatt, det har blitt en tradisjon med sosialt samvær Lørdag kveld.

Anbefales på det sterkeste å delta.

 

Resultater

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Våren 2013

Fjerde kveld av Mot sommer ble vunnet av Sverre og Sturla, med Asgeir og Gretha på andreplass

Sammenlagt leder Leif og Bjørn Erik, med Bjørn og Gunnar på andre plass.

Storturnering

 Molde BKs Storturnering (Par) 07.-08. september 2019

 

For 6. året på rad inviterer Molde bridgeklubb alle bridgespillere i Norge til Molde BKs Storturnering. Som i tidligere år legger vi stor vekt på høy kvalitet i spillelokalet, godt miljø blant spillerne og på hele arrangementet for øvrig.

Turneringen foregår på vakre Scandic Seilet, Moldes flotteste hotell. Hotellet er lokalisert vest i Molde sentrum, med Moldebadet og Aker stadion som nærmeste naboer.

Vi åpner helgen med hyggeturnering fredag kveld og forsetter lørdag og søndag med hovedturneringen der vi spiller cirka 100 spill. Meld deg på så tidlig du kan, det bidrar til at enda flere bridgespillere finner turneringen interessent.

Vi i Molde BK skal gjøre det vi kan for at du skal få en flott bridgehelg, med svært god premiepott og en god sosial atmosfære.

 

Velkommen skal du være!

 

 

 MER INFO HER