Avansert søk


3. kveld Gann Open

Ståle og Ivar best i kveld og fikk med seg vin hjem!

Inger Lill og Sverre nummer to, og John Helge og Are på tredjeplass.

Heldiggriser : Geir og Eli 

Husk Sandnesmixen på lørdag!!!!!

Ny nyhetsartikkel

 

Magne og Frank vant mandag 17/9

 

Trykk les mer for å se resultatene

Leif og Tor Anders toppa 24. september

Det tetta seg til i toppen utover kvelden, men Leif Juvik og Tor Anders Hauge held unna og vann med + 50; 6 poeng framfor Bjørn og Thea Hauge på andreplass. Margot Alfheim og Krista Tharaldsen blei nummer tre i det 13 par store feltet; det største vi har hatt så langt denne sesongen.

Resultat måndag 24. september

Høst 1 Kveld 2

Høst 1 Kveld 2 ble vunnet av Håkon Bogen-Torbjørn Ravlo med 70,8% På andre fulgte Geir H Bonsaksen-Tor A Reppen med 61,1% og tredjeplassen gikk til Roger Fagerdal-Bjørn E Rydland med 51,4%

Seier til Knut Olaf og Olav Inge

Etter å ha ledet store deler av kvelden vant Knut Olaf og Olav Inge til slutt, 6p. foran Nils og Helge.
Gratulerer!

Resultater finner du her.


hj

Schau-klanen er tilbake

Per Johan og Bjørn har en vane for å ta teten i de lengre turneringene våre. Det var ikke noe unntak i Klubbmesterskapet som går over 6 kvelder. Gunnar og Erik spiller stabilt og havnet nok en gang på 2 plass, mens Kai og Tom surfet inn på 3 plassen.


Det var bare 9 par denne gangen, Vi jobber med rekrutering og vi ber alle medlemmer stille opp på Kulturuka på Bellmann imorgen kl 20.00 for å fremme hobbyen våres. Vi setter opp et par bord og spiller nybegynnerbridge.....møt opp, om ikke for annet enn kun for å ta en kaffe...

Vi setter samtidig opp et nybegynnerkurs. Tiden er vanskelig å strekke ut og vi rekker ikke dette før Jul, men vi tar en helg rundt månedskifte Januar/februar. Spre budskapet til alle kjente !

 

På grunn av en (mildt sagt) strabiøs hjemtur fra England kommer jeg ikke til å skrive om spill ikveld, men jeg kommer tilbake til dette senere i uken. jeg har et fint spill der Bjørn så alle 52 kortene og dro hjem en topp mot oss.

Vi ses i morgen Tirsdag på Bellman!

Bridgeturen i 2013 går til Side i Tyrkia

 

Avreise lørdag 27.april 2013 kl 07:00 med retur lørdag 4.mai. Dette blir en kombinert ferie- og bridgetur med masse tid til avslapping. Daglige bridgetureneringer.

Invitasjon finner du her.

Pr 26.sept er påmeldt 34 deltaker med 24 spillere og vi anser turen som fulltegnet

Undervisning

Vi minner om at Knut fortsetter undervisningen idag tirsdag 25. september kl.17.45.  Denne gang blir det spilleføring igjen, og neste tirsdag blir det sannsynlighetsberegning.