Avansert søk


Ålesund kommune støtter NM-lag 2013

Ålesund kommune har over kulturbudsjettet innvilget støtte til BK Grand sitt arrangement av NM-lag 2013. Vi takker!

Delt førsteplass 24. september

Vi har begått en kardinalsynd og allerede 07.28 tirsdag morgen tikket refsen inn på SMS. Økonomidirektøren var lite fornøyd med at vi ikke hadde fått med oss at det var delt førsteplass. Tommy og Kay Robert delte nemlig førsteplassen med Torstein og Petter, foran Rune og Odd Egil på tredjeplass.

Resultater.

Bridge og golf i Stokke

Bridge og golf i Stokke

Ved Norsk Senter for Seniorutvikling i Melsomvik ble det 12.-14. september avviklet turnering i bridge og golf, i samarbeid med Norsk Bridgeforbund og Norges Golfforbund.

Les en artikkel om dette her.

Kinoreklame for bridge

Kinoreklame for bridge

Rekrutteringsklubben Ruter 7 reklamerer for bridge på kino. Ruter 7 har merket en økning på 200-300 unike brukere i uken siden kinoreklamen begynte å gå i august. Her er reklamesnutten:

Namsos cup og Feforturneringen

Håkon Kippe-Ivar Berg Vant Namsos cup. Kristoffer Hegge - Bo Andreas Berg vant feforturneringen. Bilder, resultater og en liten artikkel finner du om du klikker "les mer" ned til høyre.

Da er en ny sesong i gang i Askim.

Resultatene ligger under fanen resultater, her på nyhetene kommer det mer om resultater fra andre turneringer askimfolk er på. Gi gjerne medling om turneringer dere er med på.

 

A-B kvaliken er i fult gang og de som ligger best ann før siste gang (2 av 3 teller ) er:

Ulvik

Ny rekord! Vi er 18 stykker.
Kjempe!
Foreslår følgende biloppsett.
Men dere kan selvsagt organsiere andre konstellasjoner:

Finn (mob: 91849150): Hilde, Anders, Christian
Atle (mob: 98212265):  Lisbeth, Daniel, Helene, Espen
Liv (mob: 98049121): Audun, Gunnar
Yngve (mob: 41176467): Rosaline, Jostein, Sverre

Ellers: Planen er at vi har en singelturnering fredag eller lørdag.
I tillegg lagkamper som vi lyster og mere til.

Husk å ta med sengetøy og håndkle og egen drikke. (Melk, kaffe, juice, brus har vi)
Ta gjerne med litt finvær og! Og evt badetøy om du er av den tøffe sorten....

Avtal med egen sjåfør når dere tenker å dra innover.
Satser på middagservering fredag kveld kl 20:00. Men man kan selvsagt komme senere.
Noe annet dere lurer / noe jeg har glemt? så ta kontakt!

Hilde Anita Larsen : (mob 92047938)

Sessongstart

Då er ein ny bridgesessong igang, me tjuvstarta sessongen den 13.09.12 med 5 par på startstreken. Dette syns me er lite og me håpar fleire kort-yre deltakarar framover. Vel møtt til ny sessong for faste deltakarar, nye delatakara eller evt andre som er nyfikne på kva som foregår, kvar torsdag kl 18  30 på "hos naboen".

mvh

Styret i Vik bridgeklubb

 

Høst-impen 2012 (4 kvelder)

Sammenlagt

Mandag 15. oktober
Pulje A
Pulje B

Mandag 8. oktober
Pulje A
Pulje B

Mandag 1. oktober
Pulje A
Pulje B

Mandag 24. september 2012
Pulje A
Pulje B