Avansert søk


GERD OG MARIANN VANT 2. SPILLEKVELD I HØSTCUPEN

6 bord kjempet om poengene med ulike par i ledelsen. Men på siste bordet gikk Gerd og Mariann opp i ledelsen og vant foran Britt og Eva på 2. plass, og med Gunvor og Gunvor på 3. plass. Øvrige plasseringer og spill se resultater.

NBF

Høstcup 3

Da var Høstcupen over og vi går snart underskudd på klubbkveldene med 4 bord per kveld. Nå må vi dra igang et løft der vi får med oss flere spillere folkens. Vi må henge i stroppen å ta i et tak for bridgen. 

Kveldens suverene vinnere ble Roger Bogen Kalås og Odd Arild Sandvold, de grusa feltet og vant med pene 63,69%. 2 plassen ble vunnet av Henning og Raymond med 59,52%, mens 3 plassen ble vunnet av sjefen og Martin Rian med 53,57%.

Sammenlagt ble det seier til sjefen (m/makker), forran Svein Otto (m/makker), 3 plassen gikk til Roger(m/makker).

Når det gjelder mulige strakstiltak vi kan gjøre så er det å prate med de som vi kjenner som bor i nærområdet å håpe at vi klarer å få dem med på bridge. Personlig skal jeg kontakte de jeg vet har spilt og som jeg dermed håper blir med å spiller litt mer i fremtiden, det vi eventuelt kan gjøre er å lage to puljer hvis det er mer ønskelig.

Når det gjelder turneringsfronten, så vet jeg at Gardvik skal arrangere sin sedvanlige sommerfinale neste lørdag, altså ikke førstkommende, men neste deretter. Utenom det så har jeg ikke helt kontroll.

Neste turnering vi skal spille i klubben er klubbmesterskapet, jeg håper det kommer flere til den turneringen, men husk at selv om du ikke får spilt alle kveldene er du mer enn gjerne velkommen til å delta når du kan.

Stand Bridgens dag

Stand Bridgens dag

Mo Bridgeklubb og Båsmo Bridgeklubb arrangerte i helga en lokal Bridgens dag. Tross regnvær var standen i gågata godt besøkt av både de som var nysgjerrige på bridge og de som hadde spilt før og ville begynne igjen. Klubbene forventer stor deltakelse på nybegynnerkurset som starter førstkommende onsdag.

NBF låner ut roll ups til stand som vist på bildet.
Diverse kampanjemateriell.

Artikkel i Rana Blad her (NB - stor fil).

Resultater 20. september

20. september spilte vi tredje runde av Høstturnering 1. Odd Roar og Gunnleiv vant med 59,5 %. Kolbjørn og Ketil tok andreplassen med 57,1 %, mens Rolf og Tom Ivar ble nummer tre med 52,4 %. Se sammenlagtresultat.

Lasse og Hallgeir vant 17. september

På andreplass kom Ronald og Terje, foran Arnt og Odd Egil på tredje.

Resultatliste.

I Ålesundsmesterskapet er det Terje og Ronald som leder. Resultatlisten er gruppert og sortert slik at de som har to kvelder blir høyere rangert enn de som har en (siden du må ha to for å telle med i det ofisielle sammendraget). Det betyr  det at siste kvelden av 3 kan bli store endringer på resultatlisten.

Sammenlagt, 2 av 3 kvelder.

Ny nyhetsartikkel

Resultater etter 2 kvelder:

1.   Thor Holm - Åsmund Eriksen          61,2 %

2.   jarle Melby - Hans Melby                   59,2 %

3.  Leif bekkeli - odd Hugo Knutsen      53,4 %

4. Tor A. Lillehaug - Ole Jørgen olsen   52,6%

5. Jhon Grenne  - Vidar Glenne              52,35%

6. Fritz Reitan - Rolf Bentzen                    48.2% 

7. Jan Hagen - Knut S. Brinchmann       47.0%

8. Jan R. Andersen - Helge Fredriksen  45,8%

9. Arild Moen - Yngvar Andersen              41,65%

10. Odd Hansen - Per A Gundersen       40,35%

kretsstyremøte 2011. 30.mars 2011

Referat: kretsstyremøte 30.03.2011

 


Et brev til klubbene vedrørende "spissing" av kretsens lag i 3. divisjon er under utarbeidelse (Thor). Brevet mailes til styret for eventuelle kommentarer før utsendelse. Dette er en oppfølging fra forrige møte hvor flere av laglederne for 3. divisjonslagene var tilstede, og styret oppfattet at disse var positive til å jobbe videre med dette.

Styret debatterte erfaringer fra "elitesatsingen". Selv om oppslutningen har sunket dramatisk, var styret innstilt på å satse videre i neste sesong. Det var enighet om at vi må få en bedre struktur på oppleggget, med en terminliste for sesongen og at en teoridel før eventuell spilling er svært viktig. Det bør også vurderes å gå over til å arrangere en gang pr. måned i stedet for hver annen uke.

Oppgaver i styret:
- Arne er ansvarlig for terminlisten.
- Trevor er sammen med Thor ansvarlig for Travbridge på Momarken.
- Finn er ansvarlig for å finne en eller flere personer som på sikt gradvis kan overta oppgaver som i   dag utføres av Sven Pran.
- Odd Roger, Thor og evt. Rolf Hansen (?) (Arne spør) utarbeider et opplegg for "elitesatsing".

Roald Haugberg har jobbet med et forslag til kretshåndbok som styret ikke har hatt tid til å behandle. Dette bør tas opp igjen.

KM-Veteran 2012 AVLYST.

Kun 1 par er påmeldt pdd og vi ser ingen annen løsning enn og avlyse turrneringen!