Avansert søk


På vei til Tromsø 2015

På vei til Tromsø 2015

Denne uken har NBF vært vertskap for celebert besøk av presidenten i det europeiske forbundet (EBL), franskmannen Yves Aubrey.

Besøket er lenge planlagt  som en del av arbeidet med å få Åpent EM i bridge til Tromsø 2015. NBF har også alt søkt EBL om å stå som vertskap for Ungdoms EM i juli 2015.

Gull til Hordaland i NM for klubblag

 

Vi gratulerer BAK med gull i  NM klubber.  F.v Sven-Olai Høyland, Magne Eide, Kjell Gaute Fyrun, Jim Idar Høyland og Tor Bakke

 

Resultater    Butler

 

 

 

 

Veteranlaget til EM

Veteranlaget til EM

I EM i Dublin stiller Norge med følgende lag i veteranklassen:

Tor Bakke - Arve Farstad, Bergen/Oslo
Bjørn Buer - Johnny Holmbakken, Hurdal/Lillehammer
Helge Mæsel - Roald Mæsel, Kristiansand
Kaptein: Kjell Gaute Fyrun, Rådal

Artikkel fra Steinkjer-Avisa

Fra Ragnar Midjo har jeg mottatt denne artikkelen som ble publisert i Steinkjer-Avisa Fredag 01.06.2012.

Legger den ut her.

Vinnerparet Olav Ellestad - Espen Lindqvist

Odin Svendsen ble nummer 2

Onsdag 06.06.12.

Spillekveld mandag 04.06.12 ble vunnet av Leif Rostad og Thor Kjennbakken. Vi gratulerer.

Ivar Berg ble nummer 2

Nybegynnerbridge

Våre kursdeltagere fra i fjor høst viser stadig vekk gode takter, og tanken slår meg stadig vekk om de nesten lærer for fort. Se selv om du klarer å finne beste utspill i ukas spill.